L'origine di l'orsacchiotto
Unu di i più famosighjoculi di peluchein u mondu, Teddy Bear, hè statu chjamatu dopu à l'ex presidente americanu Theodore Roosevelt (soprannominatu "Teddy")! In u 1902, Roosevelt hà rifiutatu di sparà à un orsu ligatu durante una caccia. Dopu chì questu incidente hè statu disegnatu in un cartone animatu è publicatu, un fabricatore di ghjoculi hè statu inspiratu à pruduce "Teddy Bear", chì dapoi hè diventatu pupulare in tuttu u mondu.
I primi ghjoculi di peluche
A storia dighjoculi morbidipò esse tracciata finu à l'anticu Egittu è Roma, quandu a ghjente imbottia bambole in forma d'animali cù tela è paglia. I peluche muderni sò apparsi à a fine di u XIX seculu è sò diventati gradualmente populari cù u sviluppu di a rivoluzione industriale è di l'industria tessile.
"Artefattu" per calmà l'emozioni
A ricerca psicologica mostra chì i ghjoculi di peluche ponu aiutà à alleviare u stress è l'ansietà, in particulare per i zitelli è l'adulti. Parechje persone stringhjenu inconscientemente i ghjoculi di peluche quandu sò nervosi, perchè u toccu dolce pò stimulà u cervellu à liberà sustanzi chimichi chì calmanu l'emozioni.
L'orsu di peluche più caru di u mondu
In u 2000, un orsacchiotto di peluche in edizione limitata "Louis Vuitton Bear" pruduttu da a cumpagnia tedesca Steiff hè statu messu à l'asta cù successu à un prezzu altissimo di 216 000 dollari americani, diventendu unu di i peluche più cari di a storia. U so corpu hè cupertu di mudelli classici LV, è i so ochji sò fatti di zaffiri.
U sicretu di a "longevità" di i ghjoculi di peluche
Vulete mantene i peluche morbidi cum'è novi ? Lavateli regularmente cù acqua dolce è sapone (evitate u lavaggio è l'asciugatura in lavatrice), asciugateli à l'ombra è pettinate delicatamente u peluche cù un pettine, affinchì vi possi accumpagnà più longu !
Bambole è ghjoculi di pelucheùn sò micca solu cumpagni di zitiddina, ma ancu oggetti di cullezzione pieni di ricordi caldi. Avete un "amicu di peluche" in casa chì hè statu cun voi per parechji anni?
Data di publicazione: 01 lug 2025