Precauzioni per a pulizia di i ghjoculi di peluche

In generale, a qualità di i peluche è di i materiali di riempimentu di i ghjoculi di marca hè bona, è a forma restaurata dopu a pulizia hè ancu bona. I peluche di scarsa qualità sò propensi à deformassi dopu a pulizia, dunque quandu si compra, e persone devenu fà attenzione à sceglie prudutti di alta qualità chì sò benefichi per a salute. Precauzioni di pulizia:

1. I peluche di alta gamma chì necessitanu una temperatura di l'acqua adatta devenu esse lavati cù acqua calda, per ùn dannà a morbidezza di i peluche. In generale, a temperatura di l'acqua deve esse cuntrullata à 30-40 gradi Celsius.

2. Quandu si lavanu i peluche, hè impurtante di separà i culori scuri è chjari è evità di mischjà li inseme. Una volta chì u culore sbiadisce, parerà bruttu quandu hè tintu nantu à altri ghjoculi. In particulare per certi peluche di culore solidu, cum'è u biancu puru, u rosa puru, ecc., un pocu d'altri culori li farà sembrà brutti.

3. Quandu si puliscenu i ghjoculi di peluche, hè megliu aduprà un detergente neutru (u detergente per a seta hè megliu), chì hà menu danni à i ghjoculi di peluche è ùn causerà micca spargimentu, scolorimentu, ecc. U detergente aghjuntu deve ancu esse adattatu è aghjuntu secondu l'istruzzioni per evità u sprecu.

4. Prima di lavà, immergete u peluche per circa una mezz'ora dopu avè aghjuntu u detergente è lasciallu dissolve cumpletamente. Si ponu fà parechje inversioni in u mezu per apre cumpletamente a bolla. In questu modu, lavà i peluche serà assai più faciule.

5. Fate attenzione quandu aduprate una lavatrice. Ancu s'è u lavaggiu di i peluche risparmia fatica, a rotazione à alta velocità di a lavatrice pò facilmente dannà i peluche. Dunque, se i peluche ùn sò micca assai sporchi, hè cunsigliatu di lavà li à manu. Per e zone sporche, lavateli qualchì volta di più per risparmià energia.

6. A disidratazione è l'asciugatura devenu esse fatte cù cura. I peluche ùn sò micca faciuli da asciugà, dunque hè megliu aduprà una lavatrice per a disidratazione. Imbulighjate u peluche pulitu in un asciugamanu da bagnu è mettelu in a lavatrice per una disidratazione delicata. Dopu a disidratazione, modellate è pettinate u peluche prima di mettelu in un locu ventilatu per asciugà. Hè megliu ùn espone micca à a luce diretta di u sole, postu chì pò causà scolorimentu.

7. A forza deve esse moderata quandu si puliscenu i ghjoculi di peluche. Ùn aduprate micca troppu forza per piglià, pizzicà, ecc., per evità di dannighjà u ghjoculu o di causà a perdita di capelli. Per i ghjoculi di peluche longhi, applicate menu forza, mentre chì per i ghjoculi corti o senza peluche, sfregateli delicatamente è impastateli.

8. L'arnese di lavaggio deve esse prufessiunale. A causa di a struttura dolce di i peluche, e spazzole ordinarie ùn devenu micca esse aduprate per spazzolà. Invece, devenu esse aduprate spazzole specializate in setole morbide per peluche. Quandu si compra una spazzola à setole morbide, hè impurtante scegliene una di bona qualità chì ùn perda micca capelli.


Data di publicazione: 11 di nuvembre di u 2024

Abbunatevi à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.

Seguiteci

nantu à i nostri social media
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02