Quandu l'ultimu lottu di peluche di mascotte hè statu mandatu in Qatar, Chen Lei hà appena respiratu di sollievu. Dapoi ch'ellu hà cuntattatu u Cumitatu d'Organizazione di a Copa Mondiale di Qatar in 2015, a "long run" di sette anni hè finalmente finita.
Dopu à ottu versioni di migliuramentu prucessu, grazi à a piena cuuperazione di a catena industriale lucale in Dongguan, China, da u disignu, mudeli 3D, proofing à a pruduzzione, La'eeb peluche, a mascotte di a Copa Mondiale, si distingue trà più di 30 imprese in u mondu sanu è apparsu in Qatar.
A Copa Mondiale di Qatar aprirà u 20 di nuvembre, ora di Pechino. Oghje, vi purteremu à cunnosce a storia daretu à a mascotte di a Copa Mondiale.
Aghjunghjite "nasu" à a mascotte di a Copa Mondiale.
Laib, a mascotte di a Qatar World Cup 2022, hè u prototipu di u vestitu tradiziunale di Qatar. U disignu graficu hè simplice in linee, cù un corpu biancu neve, eleganti capi tradiziunali è mudelli di stampa rossi. Sembra un "dumpling skin" quandu persegue u football cù l'ali aperte
Da u pianu "dumpling skin" à u cute toy in manu di l'amatori, dui prublemi di core duveranu esse risolti: prima, lasciate e mani è i pedi liberi Raeb "stand up"; U sicondu hè di riflette a so dinamica volante in a tecnulugia di peluche. Attraversu a migliione di u prucessu è u disignu di l'imballu, sti dui prublemi sò stati risolti, ma Raeb si distingue veramente per u so "ponte di u nasu". L'estereoscopia faciale hè u prublema di cuncepimentu chì hà purtatu parechji pruduttori à ritirà da a cumpetizione.
U Cumitatu d'Organizazione di a Copa Mondiale di Qatar hà esigenze strette nantu à l'espressione facciale è i dettagli di a postura di e mascotte. Dopu à una ricerca approfondita, a squadra in Dongguan aghjunghjenu sacchetti di tela chjuchi in i ghjoculi, i pieni di cuttuni è strinsenu, cusì chì Laibu avia un nasu. A prima versione di a mostra hè stata fatta in 2020, è a cultura di a vittura hè stata constantemente migliurata. Dopu à ottu versioni di cambiamenti, fù ricunnisciutu da u cumitatu urganisazione è FIFA.
Hè infurmatu chì u peluche di mascotte, chì rapprisenta l'imaghjini di Qatar, hè stata finalmente accettata è appruvata da l'Emir di Qatar (Capu di Statu) Tamim stessu.
Tempu di Postu: 21-Nov-2022