Guida principale:
1. Cumu a macchina di bambole face chì a ghjente voglia piantà passu à passu?
2. Chì sò e trè tappe di a macchina di bambole in Cina ?
3. Hè pussibule di "stende si è guadagnà soldi" fendu una macchina di bambole?
Cumprà un peluche di a taglia di una schiaffa chì vale 50-60 yuan cù più di 300 yuan pò esse un prublema cerebrale per parechje persone.
Ma sè spendete 300 yuan à ghjucà à a macchina di bambole per un dopu meziornu è pigliate solu una bambola, a ghjente dicerà solu chì ùn site micca abile o furtunatu.
A macchina di bambole hè l'"opiu" spirituale di a ghjente cuntempuranea. Da i vechji à i ghjovani, poche persone ponu resiste à u desideriu di catturà una bambola cù successu. Cum'è un'attività chì parechje persone consideranu cum'è "un capitale è dece mila profitti", cumu si sviluppa a macchina di bambole in Cina? Pò fà una macchina di bambole veramente "fà soldi stendu"?
A nascita di a macchina di bambole risale à i Stati Uniti à u principiu di u XXu seculu. L'"escavatore" recreativu basatu annantu à l'escavatore à vapore hà cuminciatu à cumparisce, chì permette à i zitelli d'ottene caramelle aduprendu dispositivi di tipu pala o di tipu artigliu in modu indipendente.
Gradualmente, l'escavatori di caramelle si sò evoluti in macchine per vince premi, è i participanti à u ghjocu anu cuminciatu à espansione da i zitelli à l'adulti. E vendite sò ancu aumentate da e caramelle à l'iniziu à i picculi bisogni quotidiani è alcuni beni di grande valore.
Cù l'applicazione di materie prime di grande valore in e macchine per vince premi, e so proprietà speculative diventanu sempre più forti. Più tardi, i cummercianti anu cuminciatu à introduce macchine per vince premi in i casinò è à mette muniti è fiches in elli. Sta pratica hè diventata rapidamente pupulare finu à u 1951, quandu tali dispositivi sò stati pruibiti per legge è sò spariti da u mercatu.
In l'anni 1960 è 1970, per via di a diminuzione di u mercatu di l'arcade, i pruduttori di ghjochi giapponesi anu cuminciatu à circà una strada di trasfurmazione è si sò cuncentrati nantu à a macchina di vince premi. Intornu à u 1980, à a vigilia di l'ecunumia di schiuma di u Giappone, un gran numeru di peluche eranu invendibili. A ghjente hà cuminciatu à mette questi peluche in macchine di vince premi, è e bambole anu cuminciatu à rimpiazzà i spuntini cum'è l'oggetti più cumuni.
In u 1985, Sega, un fabricatore di ghjochi giapponese, hà sviluppatu una macchina à duie artiglie chì funziona cù buttoni. Sta macchina, chjamata "UFO Catcher", era simplice da aduprà, economica è attraente. Una volta lanciata, hè stata assai lodata. Da tandu, a macchina di bambole s'hè sparta in tutta l'Asia da u Giappone.
A prima tappa di e bambole à entre in Cina hè stata Taiwan. In l'anni 1990, alcuni pruduttori taiwanesi chì avianu ammaestratu a tecnulugia di pruduzzione di bambole da u Giappone, attratti da a pulitica di riforma è apertura, anu stallatu fabbriche in Panyu, Guangdong. Spinte da l'industria manifatturiera, e bambole sò ancu entrate in u mercatu cuntinentale.
Sicondu i dati statistici di IDG, à a fine di u 2017, un totale di 1,5 à 2 milioni di bambole eranu state installate in 661 cità principali di u paese, è a dimensione annuale di u mercatu hà superatu i 60 miliardi di yuan basatu annantu à u fatturatu annuale di 30000 yuan per macchina.
Trè Passi, a Storia di a Crescita di a Macchina per i Bebè in Cina
Finu à avà, u sviluppu di a macchina per bambole in Cina hà passatu per parechji periodi.
In u periodu 1.0, vale à dì, prima di u 2015, e bambole sò apparse principalmente in a cità di i videogiochi è in altri lochi di divertimentu cumpleti, pigliendu principalmente ghjoculi di peluche in forma di macchine à artigli à muniti.
À questu tempu, a macchina di bambole era in una sola forma. Siccomu a macchina era principalmente introdutta è assemblata da Taiwan, u costu era altu, è a macchina dipendeva assai da a manutenzione manuale. Era principalmente aduprata cum'è un dispositivu per attirà l'utilizatori femine in a cità di i video games, chì appartene à a fase di popularizazione basica.
In u periodu di 2.0, vale à dì 2015-2017, u mercatu di e macchine per bambole hè entratu in una fase di sviluppu rapidu, cumprese trè nodi:
Prima, a revoca generale di a pruibizione di a vendita di console di ghjocu. U cambiamentu di pulitica hà purtatu nuove opportunità per i pruduttori. Dapoi u 2015, l'industria di fabricazione di macchine per bambole in Panyu hè passata da l'assemblea à a ricerca è u sviluppu. I pruduttori chì anu ammaestratu a tecnulugia si sò cuncentrati nantu à a pruduzzione, furmendu una catena industriale matura di macchine per bambole.
Siconda, dopu à u primu annu di pagamentu mobile in u 2014, u scenariu di applicazione offline di a tecnulugia di pagamentu mobile in e bambole. In u passatu, e bambole eranu limitate à scenarii operati da muniti, cù prucessi ingombranti è una forte dipendenza da a manutenzione manuale.
L'emergenza di u pagamentu mobile face chì a macchina di bambole si sbarazzi di u prucessu di scambiu di valuta. Per i cunsumatori, hè bè di scansà u telefuninu mobile è ricaricà in linea, riducendu à tempu a pressione di a manutenzione manuale.
Terzu, l'emergenza di a regulazione remota è di a funzione di gestione. Cù l'applicazione di u pagamentu mobile, a gestione è u cuntrollu di e bambole sò cunfruntati à esigenze più elevate. A segnalazione di guasti remoti, a gestione di l'inventariu (numeru di bambole) è altre funzioni anu cuminciatu à andà in linea, è e bambole anu cuminciatu à passà da l'era artificiale à l'era intelligente.
À questu tempu, in cundizione di costu più bassu è una megliu sperienza, a macchina di bambole hè stata capace di lascià u parcu di divertimenti elettronicu è entre in più scene cum'è centri commerciali, cinema è ristoranti, è hè entrata in espansione à alta velocità cù a tendenza di u trafficu chì torna offline è l'intrattenimentu frammentatu.
In l'era 3.0, vale à dì, dopu à u 2017, a macchina di bambole hà inauguratu un aghjurnamentu cumpletu di canali, tecnulugia è cuntenutu.
A maturità di a funzione di cuntrollu remotu è di gestione hà purtatu à a nascita di a bambola in linea. In u 2017, u prughjettu di a bambola in linea hà iniziatu una onda di finanziamentu. Cù l'operazione in linea è a spedizione offline, Grab the Doll hè diventata estremamente vicina à a vita quotidiana senza restrizioni di tempu è di spaziu.
Inoltre, l'emergenza di picculi prugrammi rende l'operazione di Grab Baby nantu à u terminal mobile più cunveniente, porta una finestra d'opportunità di marketing, è u mudellu di prufittu di a macchina di bambole hè diventatu diversificatu.
Cù l'evoluzione di l'abitudini di cunsumu di a ghjente, a macchina di bambole s'hè indebulita cum'è una piccula è larga pruprietà speculativa, è hà cuminciatu à esse assuciata à l'ecunumia rosa è à l'ecunumia di a pruprietà intellettuale. A macchina di bambole hè diventata un canale di vendita efficace da un canale di vendita. A forma di macchina di bambole hà cuminciatu à diversificassi: duie artiglie, trè artiglie, macchina di granciu, macchina di forbici, ecc. A macchina di rossetto è a macchina di rigali derivata da a macchina di bambole anu ancu cuminciatu à cresce.
À questu puntu, u mercatu di e macchine per bambole hè ancu di fronte à un prublema praticu: punti limitati di alta qualità, cumpetizione massiccia di prughjetti di divertimentu, cumu trattà u collu di buttiglia di crescita?
U collu di buttiglia di crescita di u mercatu di e macchine per bambole vene da parechji aspetti, prima di tuttu, a diversificazione di u mercatu di l'intrattenimentu è di u divertimentu offline.
Dapoi a so entrata in Cina per più di 30 anni, a forma di e macchine per bambole ùn hè micca cambiata assai, ma novi prughjetti di divertimentu sò emersi senza fine. In a cità di i videogiochi, l'emergenza di ghjochi musicali hà catturatu l'attenzione di l'utilizatori femine, mentre chì prughjetti di divertimentu è di piacè frammentati sò emersi unu dopu l'altru, è ancu mini KTV, scatule furtunate, ecc. stanu ancu catturendu constantemente u tempu di divertimentu offline limitatu di l'utilizatori.
U colpu da l'internet ùn pò esse sottustimutu. Cù l'alta pupularità di i telefoni cellulari, sempre più applicazioni occupanu l'attenzione di l'utilizatori, è a ghjente passa sempre più tempu in linea.
Ghjochi mobili, trasmissioni in diretta, brevi video, piattaforme d'infurmazione, software suciale... Mentre chì sempre più cuntenutu occupa a vita di l'utilizatori, u "catch baby" in linea in u 2017 hè diventatu più fretu. Sicondu i dati publichi, u tassu di ritenzione di a macchina per piglià bambole hè di 6% per u ghjornu dopu è solu di 1% - 2% per u terzu ghjornu. In paragone, 30% - 35% per i ghjochi mobili ordinari è 20% - 25% per u terzu ghjornu.
Pare chì a macchina di bambole hà scontru u prublema di a crescita. Cumu fà fronte à a cumpetizione senza frontiere sempre più forte cù l'"età anziana" di 30 anni ?
Un tale magazinu ci pò dà una risposta: una catena di magazini offline specializata in bambole, cù una media di 6000 persone chì entranu in u magazinu ogni ghjornu è più di 30000 volte di partenza di bambole, hà un fatturatu cutidianu di circa 150000 secondu u prezzu di 4-6 yuan per volta.
A ragione daretu à sta seria di figurine hè ancu assai simplice, perchè tutte e bambole vendute in questu magazinu sò derivati IP caldi cù edizione limitata è ùn ponu micca esse acquistate fora. Cù questu approcciu centratu nantu à IP, u risultatu di ottene bambole hè assai più significativu chè u divertimentu di catturà bambole.
Questa cusì detta "cultura è divertimentu ùn sò micca separati". Hè un bon modu per lascià chì i fan di a PI paghinu per a "dipendenza da a cullezzione" cù u modu di divertimentu di catturà e bambole quandu l'utilizatori cunsumatori di bambole prestanu più attenzione à "l'aspettu".
In listessu modu, l'efficacità di stu metudu ci ricorda ancu chì a macchina di bambole hà basicamente dettu addiu à l'era di a crescita salvatica è di "fà soldi stendu" in u passatu. Sia in forma, cuntenutu o tecnulugia, l'industria di e macchine di bambole hè stata trasfurmata.
Data di publicazione: 16 dicembre 2022