Una macchina di bambola chì pò catturà tuttu

Guida principale:

1. Cumu a macchina di bambola face chì a ghjente vole piantà passu à passu?

2. Chì sò i trè tappe di a macchina di bambola in Cina ?

3. Hè pussibule di "stenderà è guadagnà soldi" fendu una macchina di bambola?

Per cumprà un ghjoculu di peluche di 50-60 yuan cù più di 300 yuan pò esse un prublema di u cervellu per parechje persone.

Ma si spende 300 yuan à ghjucà nantu à a macchina di bambola per un dopu meziornu è pigliate solu una bambola, a ghjente dicerà solu chì ùn site micca espertu o furtunatu.

A macchina di bambola hè l'"opium" spirituale di e persone cuntempuranee.Da i vechji à i ghjovani, pochi persone ponu resiste à u desideriu di catturà una pupa cù successu.Cum'è un affari chì parechje persone consideranu "un capitale è deci mila prufitti", cumu si sviluppa è si sviluppa a macchina di bambola in Cina?Puderà fà una macchina di bambola veramente "guadagnare soldi stendu"?

Una macchina di bambola chì pò catturà tuttu (1)

A nascita di a macchina di bambola data di i Stati Uniti à u principiu di u XXu seculu.U "escavatore" recreativu basatu annantu à l'escavatore a vapore hà cuminciatu à apparisce, chì permette à i zitelli di ottene caramelle cù l'usu di l'apparecchi di tippu di pala o di artiglia in modu indipendenti.

À pocu à pocu, l'escavatori di caramelle si sviluppò in macchine per piglià premi, è i participanti di u ghjocu cuminciaru à espansione da i zitelli à l'adulti.I grabs anu ancu aumentatu da i dolci à u principiu à i picculi bisogni di ogni ghjornu è qualchì merchenzie d'altu valore.

Cù l'appiecazione di e merchenzie d'altu valore in i machini di cattura di premiu, e so proprietà speculative diventanu più forte è più forte.In seguitu, i cummircianti cuminciaru à intruduce e macchine di cattura di premiu in i casinò è ponu muniti è patatine fritte in elli.Sta pratica diventò prestu pupulari finu à u 1951, quandu tali dispusitivi eranu pruibiti da a lege è sparivanu in u mercatu.

In l'anni 1960 è 1970, per via di a diminuzione di u mercatu arcade, i pruduttori di ghjoculi giapponesi cuminciaru à circà una strada di trasfurmazioni è si cuncintrau nantu à a macchina di cattura di premi.Intornu à u 1980, à a vigilia di l'ecunumia di scuma di u Giappone, un gran numaru di ghjoculi di peluche eranu invendibili.A ghjente hà cuminciatu à mette questi ghjoculi di peluche in macchine per afferrare i premi, è e bambole anu cuminciatu à rimpiazzà i snacks cum'è i punti più cumuni.

In u 1985, Sega, un fabricatore di ghjoculi giapponesi, hà sviluppatu un buttone operatu cù dui artigli.Sta macchina, chjamata "UFO Catcher", era simplice di operare, economica è attraente.Una volta hè stata lanciata, hè stata assai elogiata.Da tandu, a macchina di bambola si sparse in tutta l'Asia da u Giappone.

A prima tappa per i pupi per entra in Cina era Taiwan.In l'anni 1990, certi pruduttori taiwanesi chì avianu maestru di a tecnulugia di pruduzzione di pupi da u Giappone, attratti da a pulitica di riforma è apertura, stallanu fabbriche in Panyu, Guangdong.Impulsatu da l'industria di a fabricazione, i pupi sò ancu intruti in u mercatu continentale.

Sicondu i dati statistici di IDG, à a fine di u 2017, un totale di 1,5 à 2 milioni di pupi sò stati installati in 661 cità core in tuttu u paese, è a dimensione annuale di u mercatu superava i 60 miliardi di yuan basatu annantu à i rivenuti annuali di 30000 yuan per macchina. .

Trè Passi, a Storia di a Crescita di a China di Baby Machine

Finu a ora, u sviluppu di a macchina di bambola in Cina hà passatu parechji periodi.

Una macchina di bambola chì pò catturà tuttu (2)

In u periodu 1.0, vale à dì, prima di u 2015, bambole apparsu principarmenti in a cità di i video games è in altri spazii di divertimentu cumpletu, principarmenti catturà i ghjoculi di peluche in forma di macchine di artiglia di munita.

À questu tempu, a macchina di bambola era in una sola forma.Perchè a macchina hè stata principarmenti introdutta è assemblata da Taiwan, u costu era altu, è a macchina era assai dipendente da u mantenimentu manuale.Hè stata utilizata principarmenti cum'è un dispositivu per attruisce l'utilizatori femine in a cità di i video games, chì appartene à u stadiu di popularizazione basica.

In u periodu di 2.0, vale à dì 2015-2017, u mercatu di e macchine di bambola hà intrutu in una tappa di sviluppu rapidu, cumprese trè nodi:

Prima, l'elevazione generale di a prohibizione di a vendita di cunsole di ghjocu.U cambiamentu di pulitica hà purtatu novi opportunità per i pruduttori.Dapoi u 2015, l'industria di a fabricazione di bambole in Panyu hà cambiatu da l'assemblea à a ricerca è u sviluppu.I pruduttori chì anu ammaistratu a tecnulugia anu cuncentratu nantu à a produzzione, furmendu una catena di l'industria di a bambola matura.

Siconda, dopu à u primu annu di pagamentu mobile in 2014, u scenariu di l'applicazione offline di a tecnulugia di pagamentu mobile in pupi.In u passatu, i pupi eranu limitati à scenarii operati da munita, cù prucessi ingombranti è una forte dipendenza da u mantenimentu manuale.

L'emergenza di u pagamentu mobile face chì a macchina di bambola si sbarazza di u prucessu di scambiu di valuta.Per i cunsumatori, hè bonu per scansà u telefuninu mobile è ricaricà in linea, mentre riduce a pressione di mantenimentu manuale.

Terzu, l'emergenza di a funzione di regulazione è gestione remota.Cù l'applicazione di pagamentu mobile, a gestione è u cuntrollu di e bambole face esigenze più altu.A segnalazione di difetti remoti, a gestione di l'inventariu (numeru di pupi) è altre funzioni cuminciaru à andà in linea, è i pupi cuminciaru à passà da l'era artificiale à l'era intelligente.

À questu tempu, sottu a cundizione di costu più bassu è una sperienza megliu, a macchina di bambola hà sappiutu abbandunà u parcu di divertimentu elettronicu è entre in più scene cum'è centri commerciali, cinema è ristoranti, è intrutu in espansione à alta velocità cù a tendenza di u trafficu. riturnendu l'intrattenimentu offline è frammentatu.

In l'era 3.0, vale à dì, dopu à 2017, a macchina di bambola hà iniziatu un aghjurnamentu cumpletu di canali, tecnulugia è cuntenutu.

A maturità di a funzione di cuntrollu remota è gestione hà purtatu à a nascita di a pupa in linea.In u 2017, u prughjettu di bambola in linea hà iniziatu una onda di finanziamentu.Cù l'operazione in linea è u mailing offline, Grab the Doll hè diventatu estremamente vicinu à a vita di ogni ghjornu senza restrizioni di tempu è spaziu.

Inoltre, l'emergenza di picculi prugrammi rende l'operazione di Grab Baby in u terminal mobile più còmuda, porta una finestra di opportunità di cummercializazione, è u mudellu di prufittu di a macchina di bambola hè diventatu diversificatu.

Cù l'evoluzione di l'abitudini di cunsumu di e persone, a macchina di bambola hà debilitatu cum'è una pruprietà speculativa chjuca è larga, è hà cuminciatu à esse assuciatu cù l'ecunumia rosa è l'ecunumia IP.A macchina di bambola hè diventata un canale di vendita efficace da un canale di vendita.A forma di macchina bambola accuminciau a divintà diversificata: dui unghie, trè unghie, machine à granchi, macchina forbici, etc. Lipstick machine è rigalu machine derivati ​​da doll machine dinù cuminciaru a risurrezzione.

À questu puntu, u mercatu di a machina di bambola hè ancu affruntatu un prublema pratica: punti limitati di alta qualità, cumpetizione massiva di prughjetti di divertimentu, cumu per trattà cù u collu di crescita?

Una macchina di bambola chì pò catturà tuttu (3)

U collu di crescita di u mercatu di e macchine di bambola vene da parechji aspetti, prima di tuttu, a diversificazione di u mercatu di divertimentu è di divertimentu offline.

Dapoi l'entrata in Cina di più di 30 anni, a forma di a macchina di bambola ùn hà micca cambiatu assai, ma i novi prughjetti di divertimentu sò stati emergenti senza fine.In a cità di i video games, l'emergenza di i ghjoculi di musica hà attiratu l'attenzione di l'utilizatori femminili, mentre chì i prughjetti frammentati di divertimentu è di divertimentu sò emersi unu dopu l'altru, è mini KTV, scatuli di furtuna, ecc. utilizatori.

U colpu da in linea ùn pò esse sottovalutatu.Cù l'alta pupularità di i telefoni cellulari, sempre più appricazzioni occupanu l'attenzione di l'utilizatori, è a ghjente passa sempre più tempu in linea.

Ghjochi mobili, trasmissioni in diretta, video brevi, piattaforme d'infurmazione, software suciale ... Mentre più è più cuntenutu hà occupatu a vita di l'utilizatori, u caldu catch baby in 2017 hè diventatu friddu.Sicondu i dati publichi, a tarifa di retenzioni di a macchina di a pupa hè 6% per u ghjornu dopu è solu 1% - 2% per u terzu ghjornu.Comu paragone, 30% - 35% per i ghjochi mobili ordinali è 20% - 25% per u terzu ghjornu.

Sembra chì a macchina di bambola hà scontru u prublema di crescita.Cumu affruntà a cumpetizione senza frontiere sempre più forte cù l'"età senior" in i so 30 anni?

Un tali magazzinu pò dà una risposta: una catena offline specializata in pupi, cù una media di 6000 persone chì entranu in a tenda ogni ghjornu è più di 30000 volte di bambole chì partenu, hà un fatturatu ogni ghjornu di circa 150000 secondu u prezzu di 4. -6 yuan per volta.

U mutivu di sta serie di figuri hè ancu assai simplice, perchè tutti i pupi venduti in questa tenda sò derivati ​​IP caldi cù edizione limitata è ùn ponu micca esse compru fora.Cù questu approcciu IP centratu, u risultatu di ottene pupi hè assai più significativu di l'intrattenimentu di catturà pupi.

Questu cusì chjamatu "cultura è divertimentu ùn sò micca separati".Hè un bonu modu per lascià i fan di l'IP pagà per "addiction di cullezzione" da u modu di divertimentu di catturà pupi quandu l'utilizatori di i cunsumatori di pupi prestanu più attenzione à "apparizione".

In listessa manera, l'efficacità di stu metudu ci ricorda ancu chì a macchina di bambola hà in fondu addiu à l'era di a crescita salvatica è "fà soldi stendu" in u passatu.Sia in forma, cuntenutu o tecnulugia, l'industria di e macchine di bambola hè stata trasfurmata.


Tempu di post: Dec-16-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02