Circa u mantenimentu di i ghjoculi di peluche

Di solitu, i pupi di peluche chì mettemu in casa o in l'uffiziu spessu cascanu in polvera, cusì cumu si deve mantene.

1. Mantene a stanza pulita è pruvate à riduce u polu.Pulite a superficia di u ghjoculu cù arnesi puliti, secchi è morbidi spessu.

2. Evite u sole à longu andà, è mantene l'internu è fora di u ghjocu seccu.

3. Quandu a pulizia, e misure necessarie ponu esse pigliate secondu a dimensione.Per i chjuchi, e parti di l'accessori chì anu a paura di l'usura ponu esse macchiate cù cinta adesiva prima, è poi mette direttamente in a lavatrice per lavà dolce, siccà, appiccicate à l'ombra è siccà, è pate u ghjoculu intermittenti per fà u so. pelliccia è filler soffice è morbida.Per i ghjoculi grossi, pudete truvà a cucitura di riempimentu, tagliate a cucitura, caccià i pezzi speciali di riempimentu speciale (cotone di nylon), è ùn li tirate micca (per mantene megliu l'aspettu) è appiccicate e parti chì anu paura di usu. cù cinta adesiva.Lavate è asciugate a pelle esterna, poi mette u filler in a pelle di u ghjocu, forma è cose.

新闻图片10

4. Per a lana / pannu o pupi furnuti cù l'elettronica alta intelligente, u core di a macchina è u sonu, prima di a pulizia, assicuratevi di caccià i cumpunenti elettronichi (alcuni ùn sò micca impermeabili) o batterie per prevene danni in casu d'acqua.

5. Dopu chì u ghjoculu pulitu hè seccu, aduprate un pettine pulitu o arnesi simili per pettinallu bè in a direzzione di a pelle per fà a so fur liscia è bella.

6. U metudu sèmplice è faciule di sterilizazione è di disinfezzione pò utilizà un ferru à vapuri cù una putenza alta per ferru dolcemente u fluff avanti è avanti, chì hà ancu un certu effettu di sterilizazione è di decontaminazione.

7. A chjave per lavà i ghjoculi di peluche in casa: per i ghjoculi cù pochi pezzi chjuchi, pò esse lavatu a manu o lavatu in lavatrice cù acqua calda à 30-40 ℃.U detergente neutru pò esse usatu durante a pulizia.Per i ghjoculi di peluche, l'effettu di l'usu di detergente di cachemire serà megliu.

8. Cumu fà chì i ghjoculi ùn sò micca fàciuli per sporcà è allargà a so vita?Quandu cumprà ghjoculi à l'iniziu, ùn scartate micca, ch'elli sò cartoni o sacchetti di plastica, per u scopu di imballà a polvera durante u almacenamentu.In i zoni umidi, per prevene i ghjoculi da umidità, i dissicanti ponu esse posti durante l'almacenamiento, è i ghjoculi imbottiti deve esse tenuti luntanu da l'overstocking per evità deformazioni è danni.


Tempu di Postu: Aug-05-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02