Accessori per i ghjoculi di peluche

Oghje, sapemu nantu à l'accessori di i ghjoculi di peluche.Avemu da sapè chì l'accessori exquisiti o interessanti ponu riduce a monotunia di i ghjoculi di peluche è aghjunghjenu punti à i ghjoculi di peluche.

(1) Occhi: ochji di plastica, ochji di cristallo, ochji di cartoon, ochji mobili, etc.

(2) Nasu: pò esse divisu in nasu plastica, nasu floccatu, nasu avvoltu è nasu matte.

(3) Ribbon: specifica u culore, quantità o stile.Per piacè fate attenzione à a quantità di l'ordine.

(4) Sacchetti di plastica: (I sacchetti di PP sò cumunimenti usati in i Stati Uniti è sò più economici. I prudutti europei anu da aduprà sacchetti di PE; a trasparenza di i sacchetti di PE ùn hè micca bonu cum'è i sacchetti di PP, ma i sacchetti di PP sò più propensi à arrugà è rotture. ).U PVC pò esse usatu solu cum'è materiali di imballaggio (u cuntenutu DEHP deve esse limitatu à 3% / m2.), A film termoretractable hè principalmente utilizatu per l'imballu di scatula di culore cum'è film protettivu.

(5) Carton: (Divisu in dui tipi)
Single corrugated, doppia corrugated, trè corrugated è cinque corrugated.A scatula unica ondulata hè generalmente usata cum'è a scatula interna o a scatula di turnover per a spedizione domestica.A qualità di a carta esterna è a scatula corrugata interna determina a fermezza di a scatula.L'altri mudelli sò generalmente usati cum'è scatuli esterni.Prima di ordine di cartoni;Hè necessariu di selezziunà i fornitori genuini è assequibili prima.Hè necessariu di cunfirmà i diversi tipi di carta furnita da a fabbrica di cartone prima.Nota chì ogni fabbrica pò esse differente.Hè necessariu selezziunà a carta genuina è assequible.À u listessu tempu, hè ancu necessariu di attentu à a qualità di ogni batch di compra, per impediscenu à u fornitore di passà i prudutti inferiori cum'è genuine.Inoltre, fatturi, cum'è l'umidità di u clima è u clima di a stagione di piova, ponu ancu avè effetti avversi nantu à a carta.

(6) Cuttuni: hè divisu in 7d, 6D, 15d, è a, B è C. Di solitu usemu 7d / A, è 6D hè raramente utilizatu.U gradu 15d / B o u gradu C deve esse applicatu à i prudutti di bassa qualità o à i prudutti cù fortezze piene è dure.7d hè assai liscia è elastica, mentri 15d hè dura è dura.
Sicondu a lunghezza di a fibra, ci sò cuttuni 64mm è 32mm.U primu hè utilizatu per lavà manualmente è l'ultimu hè adupratu per lavà a macchina.
A pratica generale hè di sbulicà u cuttuni inserendu u cuttuni crudu.Hè necessariu di assicurà chì i travagliadori di u cuttuni di cuttuni operanu currettamente è avè abbastanza tempi di allentamentu per fà u cuttuni scioltu completamente è ottene una bona elasticità.Se l'effettu di cuttuni ùn hè micca bonu, u cunsumu di cuttuni serà persu.

(7) Particelle di gomma: (Divisu in PP è PE), u diametru deve esse più grande o uguale à 3 mm, è e particelle sò lisce è uniformi.I prudutti esportati in Europa sò generalmente utilizati PE, chì hè più ecologicu.Eccettu per esigenze speciali di i clienti, PP o PE pò esse usatu per l'esportazione in i Stati Uniti, è u PP hè più prezzu.A menu chì u cliente ùn specifica micca altrimenti, tutti i prudutti esportati devenu esse imballati in sacchetti interni.

(8) Accessori plastichi: u corpu di l'accessori plastichi pronti ùn pò esse cambiatu, cum'è taglia, taglia, forma, etc. altrimenti, u moldu deve esse apertu.In generale, u costu di stampi di plastica hè caru, chì varieghja da parechji millai di yuan à decine di millaie di yuan, secondu a dimensione di u moldu, a difficultà di u prucessu, è a selezzione di materiali di muffa.Dunque, in generale, a pruduzzioni di l'ordine di produzzione di menu di 300000 deve esse calculata separatamente.

(9) Segni di tela è marchi di tessitura: anu da passà a tensione di 21 liri, cusì avà sò sopratuttu usati cù cinta grossa.

(10) Nastri di cuttuni, cinturini, cordone di seta è gomma di diversi culori: fate attenzione à l'impattu di e diverse materie prime nantu à a qualità è u costu di u produttu.

(11) Velcro, fastener è zipper: u velcro duverà una alta solidità di aderenza (in particulare quandu a funzione è i requisiti di l'applicazione sò elevati).


Tempu di Postu: Aug-16-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02