Analisi di i vantaghji è i disadvantages chì affettanu l'esportazione di i peluche di China

I ghjoculi di peluche di a Cina anu digià un riccu patrimoniu culturale.Cù u sviluppu di l'ecunumia di a Cina è u migliuramentu cuntinuu di i standard di vita di e persone, a dumanda di peluche hè in crescita.I ghjoculi di peluche sò stati assai populari in u mercatu cinese, ma ùn ponu esse soddisfatti di questu è anu bisognu à andà internaziunale.Per l'esportazione di ghjoculi di peluche chinesi à l'esteru, parechji fatturi chjave ùn ponu esse ignorati.

Analisi di i Vantaghji è i Disvantaghji chì Affettanu l'Esportazione di i Peluche di China (1)

(1) Vantaggi

1. A pruduzzione di peluche di China hà una storia di decennii, è hà digià furmatu u so propiu inseme di metudi di produzzione è vantaghji tradiziunali.Un gran numaru di pruduttori di ghjoculi in Cina anu cultivatu un gran numaru di travagliu qualificatu;Parechji anni di sperienza in u cummerciu di l'esportazione - i pruduttori di ghjoculi sò familiarizati cù e prucedure di pruduzzione di ghjoculi è di cummerciu di esportazione;A maturità crescente di l'industria logistica è l'industria di l'agenzia d'esportazione hè diventata ancu un sustegnu impurtante per l'industria di i ghjoculi in Cina per l'esportazione à l'estero.

2. I ghjoculi di peluche sò fatti di materiali simplici è sò menu limitati da a sicurità è a prutezzione di l'ambiente cà l'altri tipi di ghjoculi.L'UE hà implementatu a Direttiva nantu à l'Apparecchiature Elettriche è Elettroniche Scrapped da u 13 d'Aostu di u 2005 per raccoglie i carichi di rimborsu.In u risultatu, u costu di l'esportazione di i ghjoculi elettronichi è elettrici esportati à l'UE hè aumentatu di circa 15%, ma i ghjoculi di peluche sò basicamente micca affettati.

(2) Svantaghji

1. U pruduttu hè bassu-gradu è u prufittu hè bassu.I ghjoculi di peluche di a Cina in u mercatu internaziunale sò "bargains" di bassa qualità, cù pocu valore aghjuntu.Ancu s'ellu hà una grande parte in i mercati europei è americani, si basa principarmenti nantu à u vantaghju di u prezzu bassu è u cummerciu di trasfurmazioni, è i so prufitti sò scarsi.I ghjoculi stranieri anu integratu a luce, a machina è l'electricità, mentre chì i ghjoculi chinesi parevanu stà à u livellu di l'anni 1960 è 1970.

2. A tecnulugia di l'industrii intensivi di travagliu hè relativamente retrocede, è a forma di produttu hè sola.Comparatu cù i giganti di ghjoculi internaziunali, a maiò parte di l'imprese di ghjoculi in Cina sò chjuchi in scala è utilizanu l'equipaggiu di trasfurmazioni tradiziunali, cusì a so capacità di cuncepimentu hè debule;A maiò parte di l'imprese di ghjoculi s'appoghjanu nantu à a trasfurmazioni è a produzzione di campioni è materiali furniti;Più di 90% sò metudi di pruduzzione "OEM", vale à dì "OEM" è "OEM";I prudutti sò vechji, a maiò parte tradiziunali di i ghjucati di peluche cù una sola varietà di ghjoculi di peluche è di tela.In a catena di cuncepimentu, produzzione è vendita di ghjoculi maturi, l'industria di i ghjoculi di a Cina hè solu in a pusizione marginale di pocu valore aghjuntu, micca cumpetitiva.

3. Ignorate cambiamenti in u mercatu internaziunale di ghjoculi.Una caratteristica ovvia di i pruduttori cinesi di peluche di peluche hè chì aspettanu chì l'intermediari firmà più ordini per i ghjoculi simplici tuttu u ghjornu, ma ùn anu micca cunniscenze di i cambiamenti di u mercatu è dumandanu informazioni.Pocu hè cunnisciutu di u sviluppu di e lege è rigulamenti pertinenti in a listessa industria in u mondu, perchè a qualità di u produttu ùn hè micca strettamente cuntrullata, risultatu in frustrazione di u mercatu.

4. Mancanza di idee di marca.A causa di a so visione strategica stretta, assai imprese ùn anu micca furmatu e so caratteristiche è marche di ghjoculi, è parechji seguitanu a tendenza ceca.- Per esempiu, un caratteru di cartone nantu à a TV hè calda, è tutti si precipitanu à perseguite interessi à cortu termine;Ci hè menu persone cù forza, è menu persone piglianu a strada di a marca.

Analisi di i Vantaghji è i Disvantaghji chì Affettanu l'Esportazione di i Peluche di Cina (2)

(3) Minacce

1. I ghjoculi di peluche sò overproduced cù pocu prufitti.L'overproduzione è a saturazione di u mercatu di i ghjoculi di peluche anu purtatu à una feroce cumpetizione di prezzi, una forte calata di i rivenuti di vendita è prufitti d'esportazione insignificanti.Hè infurmatu chì una impresa di fabricazione di ghjoculi in una cità costiera di a Cina hà stabilitu apposta una marca per una cumpagnia di ghjoculi in u mondu per processà i ghjoculi.U prezzu di vendita di stu ghjoculu in u mercatu internaziunale hè 10 dollars, mentri u costu di trasfurmazioni in Cina hè solu 50 centesimi.Avà u prufittu di l'imprese di ghjoculi domestici hè assai bassu, in generale trà 5% è 8%.

2. U prezzu di a materia prima s'arrizzò.U forte aumentu di i prezzi internaziunali di u petroliu hà purtatu à l'aumentu di i costi, è u colapsu cuntinuu di i rivenditori è di i pruduttori è altre situazioni avverse sò emerse - facendu ancu peghju per i pruduttori di giocattoli di peluche in Cina, chì originariamente guadagnanu solu tariffi di trasfurmazione è di gestione.Da una banda, avemu da aumentà u prezzu di i ghjoculi per a sopravvivenza, da l'altra banda, avemu a paura chì perdemu u vantaghju di u prezzu uriginale per via di l'aumentu di u prezzu, chì portarà à a perdita di i clienti di ordine, è u risicu di pruduzzione hè più incerta

3. E direttive europee è americane di salvezza è prutezzione di l'ambiente facenu assai ostaculi.Nta l'ultimi anni, diversi ostaculi cummerciale stabiliti da l'Europa è i Stati Uniti contr'à i ghjoculi sò emersi in un flussu infinitu, facendu chì i prudutti di ghjoculi chinesi sò ripetutamente "colpiti" da a qualità senza qualificazione pruposta da Russia, Danimarca è Germania è a mancanza di prutezzione. di i diritti è interessi di i travagliadori di fabbrica di ghjoculi, chì face chì parechji pruduttori domestici di ghjoculi facenu difficultà.Prima di quessa, l'UE hà successivamente publicatu regulamenti cum'è a Proibizione di Coloranti Azoichi Periculi è a Direttiva Generale di Sicurezza di i Prodotti di l'UE per i ghjoculi esportati da a Cina, chì stabiliscenu stretti standard ambientali è di sicurezza per una varietà di merchenzie, cumpresi i ghjoculi.

(4) Opportunità

1. L'ambiente di vita severu hè favurèvule à prumove l'imprese di ghjoculi tradiziunali chinesi per trasfurmà a pressione in u putere.Trasformeremu u nostru mecanismu di cummerciale, aumenteremu a nostra capacità per l'innuvazione indipendente, acceleremu a trasfurmazioni di u modu di crescita di u cummerciu esteru, è migliurà a nostra competitività internaziunale è a resistenza à u risicu.Ancu s'ellu hè difficiule, hè difficiule per l'imprese per sviluppà è prugressu senza soffrenu.

2. L'ulteriore migliuramentu di u sogliu di l'esportazione hè ancu una opportunità per l'imprese d'esportazione di ghjoculi di marca.Per esempiu, certi grandi imprese chì anu passatu a certificazione di prutezzione di l'ambiente seranu più è più favuriti da i clienti - i prudutti d'alta gamma di novu sviluppati attraeranu più ordini.L'imprese chì prufittanu da u rispettu di e regule internaziunali diventeranu u mira di parechji picculi pruduttori, chì ùn hè micca male per a riforma è u prugressu di una industria.


Tempu di Postu: Nov-15-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02