I metudi di pulizia di i ghjoculi di peluche

I ghjoculi di peluche sò assai faciuli di sporcà.Sembra chì tutti truveranu fastidiosi per pulizziari è ponu scaccià direttamente.Quì vi daraghju qualchi cunsiglii per a pulizia di i peluche.

Metudu 1: materiali necessarii: un saccu di sali grossi (sali grossi) è un saccu di plastica

Mettite u ghjocu di peluche bruttu in un saccu di plastica, mette una quantità approprita di salitu grossu, è poi legate a bocca è scuzzulate duramente.Dopu uni pochi di minuti, u ghjoculu hè pulitu, è avemu vistu chì u sali hè diventatu neru.

Ricurdativi : ùn si lava, ma succhia !!Pò esse ancu usatu per i ghjoculi di peluche di diverse lunghezze, collari di fur è braccialetti

Principiu: l'adsorption di u sali, vale à dì chlorur di sodiu, nantu à a terra hè aduprata.Perchè u sali hà un forte effettu di disinfezione, ùn pò micca solu pulisce i ghjoculi, ma ancu uccide in modu efficace i batteri è i virus.Pudete fà inferenze da una istanza.I picculi cosi cum'è collari di peluche è cuscini di peluche in vitture ponu ancu esse "puliti" in questu modu.

Metudu 2: materiali necessarii: acqua, detergente di seta, spazzola morbida (o altri strumenti ponu esse usatu invece)

Mettite l'acqua è u detergente di sita in u bacinu, stirate l'acqua in u bacinu cù una spazzola generale generale o altre arnesi per sbulicà a scuma ricca, è poi sguassate a superficia di i ghjoculi di peluche cù scuma cù una spazzola suave.Assicuratevi di ùn toccu troppu acqua nantu à a spazzola.Dopu avè sbulicatu a superficia di i ghjoculi di peluche, imbulighjate i ghjoculi di peluche cù una spugna di bagnu è i mette in un bacinu chinu d'acqua per lavà a pressione media.

In questu modu, a polvera è u detergente in i ghjoculi di peluche ponu esse eliminati.Allora mette u peluche in un bacinu di l'acqua cù l'addolcitore è l'imbulighjate per uni pochi di minuti, è poi lavate sottu pressione in un bacinu d'acqua pienu d'acqua chjara per parechje volte finu à chì l'acqua in u bacinu cambia da muddy à chjaru.Imbulighjate i ghjoculi di peluche puliti cù asciugamani di bagnu è mette in a lavatrice per una desidratazione dolce.I ghjoculi di peluche disidratati sò furmati è pettinati è poi posti in un locu ventilatu per siccà.

Attenti à l'asciugatura in un locu ventilatu quandu si secca.Hè megliu ùn esse espunutu à u sole, è ùn pò micca esse fattu senza seccu, è ùn pò micca esse sterilizatu senza seccu;Esposta à u sole, hè faciule per cambià u culore.

Metudu 3: hè più adattatu per i grandi peluche

Cumprate un saccu di soda di soda, mette u soda di soda è di peluche brutta in un saccu di plastica grande, appiccicate a bocca di u saccu è scuzzulate duramente, truverete lentamente chì i peluche sò puliti.Infine, u polu di soda diventa neru grisgiu per l'adsorption di polvera.Pigliate è scuzzulate.Stu metudu hè più adattatu per i ghjoculi di peluche grande è di peluche chì ponu fà u sonu.

Metudu 4: hè più adattatu per i ghjoculi di peluche cum'è l'elettronica è a vocalizazione

Per impediscenu i picculi pezzi nantu à i ghjoculi di peluche, appiccicate e parti di i ghjoculi di peluche cù cinta adesiva, mette in u saccu di lavanderia è lavate impastando è lavate.Dopu l'asciugatura, appiccà in un locu friddu per seccu.Quandu si secca, pudete chjappà u peluche cun delicatezza per fà a so fura è u filler fluffy and soft, in modu chì a forma di u peluche sarà megliu restituita à u so statu originale dopu a pulizia.

新闻图片11

Di solitu mette una quantità approprita di detergente in acqua pulita per a disinfezione durante u lavatu.À u listessu tempu di lavà, pudete ancu aghjunghje una quantità approprita di lavare o detergente per disinfettà, per ottene e funzioni di prevenzione antibacteriale è acari.

In più di i metudi sopra, altri metudi ponu esse usatu per riferimentu, cum'è:

[lavà a manu]

Preparate u lavabo per riempie d'acqua, versate u detergente, agite finu à ch'ellu hè cumplettamente dissolutu, mette u ghjoculu fluffy in ellu, strincellu cù a manu per chì u detergente si fonde, poi sguassate l'acqua, lavate cù acqua pulita. , Imbulighjate u ghjoculu fluffy cun un pannu seccu pulitu per uni pochi di minuti, assorbe una parte di l'acqua, è poi secca da l'aria, o lasciate esse fattu in u sole hè ancu un bonu modu.

[lavà in macchina]

Prima di lavà direttamente in a lavatrice, avete bisognu di mette i peluche in u saccu di lavanderia prima.Sicondu a prucedura generale di pulizia, l'effettu di l'usu di detergente friddu hè megliu cà quellu di lavare in polvere, è hè menu dannusu à a lana.Hè ancu bonu per aduprà shampoo generale di doppia effettu.Dopu avè lavatu, imbulighjate cù una spugna secca è poi disidrata per evità di dannà a superficia.

[asciugà]

Aduprate una spugna molle o un pannu seccu pulitu, immergete in un detergente neutru diluitu per asciugà a superficia, è poi sguassate cù acqua pulita.

[lavaggio a secco]

Pudete mandà direttamente à a tenda di pulitura secca per a pulitura in secca, o andate à a tenda di bambole di peluche per cumprà un agentu di pulitura secca apposta per a pulizia di pupi di peluche.Prima, spruzzate l'agente di pulizia secca nantu à a superficia di a pupa di peluche, è poi sguassate cù un pappu seccu dopu à dui o trè minuti.

[solarizazione]

L'insulazione hè u metudu più simplice è di risparmiu di travagliu per pulisce i ghjoculi di peluche.I raghji ultravioletti ponu efficacemente tumbà certi batteri invisibili è assicurà u statutu di salute di basa di i ghjoculi di peluche.Tuttavia, deve esse nutatu chì stu metudu hè solu applicabile à peluche cù un culore relativamente chjaru.A causa di diversi tessuti è materiali, qualchì peluche pò fade facilmente.Quandu si secca, deve esse postu fora.Se u sole brilla à traversu u vetru, ùn avarà micca un effettu bactericidale.Hè assai bonu per piglià spessu i ghjoculi di peluche fora per baschjà in u sole.

[disinfezione]

U più longu hè u tempu, più bacteria esiste nantu à a superficia è à l'internu di i ghjoculi di peluche.Lavà cù l'acqua solu ùn pò micca ottene l'effettu di pulizia.À questu tempu, hè necessariu di mette una quantità approprita di detergente in acqua pulita per a disinfezione.À u listessu tempu di lavà, pudemu aghjunghje una quantità approprita di lavare o detergente per disinfettà, per ottene e funzioni di prevenzione antibacteriale è acari.

In u prucessu d'asciugatura dopu a disinfezione è u lavatu, u ghjoculu di peluche deve esse pateatu in modu intermittenti per fà a so superficia è u filler fluffy and soft, è restaurà a forma prima di lavà.


Tempu di Postu: Aug-05-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02