Tendenza di moda di i ghjoculi di peluche

Parechji peluche sò diventati una tendenza di moda, prumove u sviluppu di l'industria sana.L'orsu di peluche hè una moda iniziale, chì hà sviluppatu rapidamente in un fenomenu culturale.In l'anni 1990, quasi 100 anni dopu, ty Warner hà criatu Beanie Babies, una seria d'animali pieni di particelle di plastica.Per mezu di a strategia di cummercializazione di cresce a dumanda è incuragisce a cullizzioni, sti ghjoculi sò diventati una moda.Pillow pet hè una altra marca di successu, chì pò esse plegata in peluche da cuscini.A marca hè stata lanciata in u 2003 è hà vindutu più di 30 milioni di ghjoculi da 2010 à 2016.

Internet hà ancu furnitu opportunità per a nova tendenza di peluche.In u 2005, Ganz hà lanciatu Webkinz peluche.Ogni peluche hà un "codice secretu" sfarente.Pudete visità u situ web Webkinz world è a versione virtuale di ghjoculi per ghjucà in ligna.U successu di Webkinz hà inspiratu u sbloccare di u cuntenutu digitale cù u codice, cum'è a creazione di altri ghjoculi di peluche davanti à u club di Disney Penguin in u mondu in linea è u studiu integratu di l'orsu a-bearville.In u 2013, Disney hà lanciatu a so serie XXX Disney Tsum Tsum di peluche fatte secondu i caratteri di diversi lochi di Disney.Ispiratu da l'app populari di u listessu nome, Tsum tsums hè stata prima liberata in Giappone è poi allargata à i Stati Uniti.

Tendenza di moda di i ghjoculi di peluche

Oghje, i ghjovani sò diventati una nova forza di cunsumu.I ghjoculi di peluche seguitanu ancu i so passatempi è anu un gran numaru di metudi di ghjocu in l'usu di l'IP.Ch'ella sia a re-scrittura di l'IP classica o l'IP attuale di l'imaghjini populari di "l'omu rossu di a rete", pò aiutà i ghjoculi di peluche à riesce, attrae l'ochji di i ghjovani clienti è generà una prima per i prudutti stessi.

1. U disignu di forma cambiante attrae a famiglia di "sucking cat".Hè un picculu gattu pigro cù bulding, carnosu è avidità.A so maghjina di animazione dinamica GIF hè assai amata in Facebook è Twitter.E caratteristiche faciale sò squisite è reali, è u disignu di a forma hè cambiante.Sicondu l'alimentu caratteristicu, i prudutti di a serie di a vita di ogni ghjornu, i prudutti di a serie di materiale di l'alimentariu è i prudutti di a serie di super trasformazione sò lanciati, chì sò amati da a famiglia "succhiare i gatti".Sempre chì u grande furmatu pò risponde à i bisogni di l'azzioni fotografiche preferite di i ghjovani, serà utilizatu da i ghjovani per piglià ritratti in diverse situazioni è mette in risaltu l'individualità.

2. Pigliate animazione cartoon IP cum'è u prototipu o aghjurnà u metudu di ghjocu.L'IP di caricatura d'animazione hè statu u tipu IP chjave selezziunatu da i pruduttori di peluche in l'anni, cuntendu una grande proporzione di i peluche IP autorizati.In basa di l'IP classicu di i cartoni animati, i picculi pruduttori di ghjoculi realizanu schemi di cuncepimentu secundariu, chì ponu fà visualizà diversi stili di designu o metudi di ghjocu di ghjocu, migliurà a sfida di i prudutti è attirà l'attenzione di i ghjovani.
3. L'ascesa di l'industria di a scatula ceca è di a pupa di stella hà ancu purtatu novi opportunità per u sviluppu di l'industria di i peluche è hà guidatu a nova tendenza di a moda.


Tempu di post: 01-09-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02