Storia di i ghjoculi di peluche

Da e biglie, l'elastichi è l'aeroplani di carta in a zitiddina, à i telefoni cellulari, l'urdinatori è e console di ghjocu in l'età adulta, à l'orologi, e vitture è i cosmetici in a mezza età, à e noci, u bodhi è e gabbie per l'uccelli in a vechjaia... In i longhi anni, micca solu i vostri genitori è trè o dui cunfidenti vi anu accumpagnatu. I ghjoculi apparentemente discreti sò ancu testimoni di a vostra crescita è accumpagnanu a vostra rabbia è a vostra gioia da u principiu à a fine.

Tuttavia, quantu sapete di a storia di i ghjoculi

L'emergenza di i ghjoculi pò esse tracciata finu à a preistoria. Ma à quellu tempu, a maiò parte di i ghjoculi eranu oggetti naturali cum'è petre è rami. Alcuni di i primi ghjoculi cunnisciuti sò giroscopi, bambole, biglie è animali ghjoculi di l'anticu Egittu è di a Cina. Anelli di ferru, palle, fischietti, ghjochi di tavulinu è bambù eranu ghjoculi assai populari in l'epica greca è rumana.

Durante e duie guerre internaziunali è dopu a guerra, i ghjoculi militari eranu i più pupulari in i centri commerciali. Dopu à quessa, i ghjoculi alimentati da batterie sò diventati pupulari. Certi brillavanu è altri si muvianu. Gradualmente, i ghjoculi elettronichi cù microcomputer è i video games anu cuminciatu à diventà pupulari. À u listessu tempu, i ghjoculi prudutti secondu i filmi, e stelle, ecc. di moda di u mumentu stanu diventendu pupulari in tuttu u mondu.

Storia di i ghjoculi di peluche

In fatti, i ghjoculi in Cina anu ancu una longa storia. Picculi porchi di ceramica sò stati truvati in u situ di Dawenkou in Ningyang, pruvincia di Shandong, circa 5500 anni fà. Ci sò ancu ghjoculi di ceramica è campane trà e reliquie di a civiltà di a famiglia Qi circa 3800 anni fà. I ghjochi di aquilone è di palla anu una storia di più di 2000 anni. Inoltre, u diabolo, u mulinu à ventu, l'anellu chì gira, u tangram è i nove anelli sò diventati ghjoculi tradiziunali di a pupulazione cinese. Dopu, à a fine di l'anni 1950, l'industria di ghjoculi di a Cina si hè furmata gradualmente cù Pechino è Shanghai cum'è e principali zone di pruduzzione. Inoltre, ci sò più di 7000 tipi di ghjoculi. L'industria di ghjoculi di Hong Kong hè cresciuta in l'anni 1960, è l'industria di ghjoculi di Taiwan serà assai sviluppata in l'anni 1980.

Avà, a Cina hè un grande pruduttore di ghjoculi. A grande maggioranza di i ghjoculi in u mondu sò prudutti in Cina, è u 90% di i ghjoculi sò esportati direttamente una volta chì sò prudutti. À u listessu tempu, più di u 70% di i ghjoculi esportati sò trasfurmati cù materiali o campioni furniti. Tuttavia, questu modu simplice è crudu ùn hè micca favurevule à u sviluppu di ghjoculi in Cina. Siccomu i cuntenuti principali cum'è u disignu è a selezzione di i materiali sò furniti da i pruduttori stranieri, u sviluppu di ghjoculi in Cina hè statu debule per un bellu pezzu.

Tuttavia, in l'ultimi anni, parechje imprese lucali di ghjoculi naziunali, guidate da i maestri di bambole è Dayou Industry and Trade, anu cuminciatu à piglià radiche in Cina cum'è funghi. Sottu a guida curretta di a pulitica, queste imprese lucali anu cuminciatu à cuncepisce i so propri prudutti intellettuali di ghjoculi, chì eranu sia carini sia freschi, cum'è l'orsu Kaka, i polli Thumb, ecc. Questi ghjoculi radicati in u mercatu lucale anu avutu un impattu terribile nantu à i ghjoculi stranieri. Tuttavia, hè precisamente per via di i sforzi di l'imprese naziunali chì a cumpetizione in l'industria di i ghjoculi hè diventata sempre più feroce, prumovendu cusì u sviluppu cuntinuu di i ghjoculi cinesi.


Data di publicazione: 30 settembre 2022

Abbunatevi à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.

Seguiteci

nantu à i nostri social media
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02