Storia di i ghjoculi di peluche

Da marmi, elastici è aeroplani di carta in a zitiddina, à i telefoni cellulari, l'urdinatori è i cunsole di ghjocu in l'età adulta, à l'orologi, i vitture è i cusmetichi in a mezza età, à i noci, u bodhi è e gabbie d'uccelli in a vechja... In i lunghi anni, micca solu. i vostri parenti è trè o dui cunfidenti vi anu accumpagnatu.I ghjoculi apparentemente inconspicuous testimonianu ancu a vostra crescita è accumpagnanu a vostra còllera è gioia da u principiu à a fine.

Tuttavia, quantu sapete di a storia di i ghjoculi

L'emergenza di i ghjoculi pò esse tracciata à a preistoria.Ma à quellu tempu, a maiò parte di i ghjoculi eranu oggetti naturali, cum'è petri è rami.Unipochi di i primi ghjoculi cunnisciuti sò giroscopi, pupi, marmi è animali di ghjoculi di l'antica Egittu è a Cina.Anelli di ferru di spinta, balli, fischi, ghjochi di tavulinu è bambù eranu ghjoculi assai populari in i tempi greci è rumani.

Duranti i dui guerri internaziunali è dopu a guerra, i ghjoculi militari eranu i più populari in i centri commerciali.Dopu quì, i ghjoculi alimentati da batterie sò diventati populari.Certi di elli splenderanu è altri si movenu.Pocu à pocu, i ghjoculi elettronichi cù i microcomputer è i video games cuminciaru à diventà populari.À u listessu tempu, i ghjoculi pruduciuti secondu l'attuali filmi caldi, stelle, etc. sò diventati populari in u mondu sanu.

Storia di i ghjoculi di peluche

In fatti, i ghjoculi in Cina anu ancu una longa storia.Picculi porchi di ceramica sò stati truvati in u situ di Dawenkou in Ningyang, Pruvincia di Shandong, circa 5500 anni fà.Ci sò ancu ghjoculi in ceramica è campane trà e reliquie di a civilisazione di a famiglia Qi circa 3800 anni fà.I ghjoculi di kite è ballò anu una storia di più di 2000 anni.Inoltre, diabolo, mulinu di ventu, rolling ring, tangram è nove ligami sò diventati ghjoculi folklori tradiziunali chinesi.Dopu, à a fine di l'anni 1950, l'industria di i ghjoculi di a Cina si forma gradualmente cù Pechino è Shanghai cum'è e zone di produzzione primaria.Inoltre, ci sò più di 7000 tippi di ghjoculi.L'industria di i ghjoculi di Hong Kong hè cresciuta in l'anni 1960, è l'industria di i ghjoculi di Taiwan serà assai sviluppata in l'anni 1980.

Avà, a Cina hè un grande pruduttore di ghjoculi.A maiò parte di i ghjoculi in u mondu sò pruduciuti in Cina, è u 90% di i ghjoculi sò direttamente esportati una volta chì sò pruduciuti.À u listessu tempu, più di u 70% di i ghjoculi esportati sò trasfurmati cù materiali furniti o campioni.Tuttavia, stu modu simplice è crudu ùn hè micca amichevule à u sviluppu di ghjoculi in Cina.Cum'è u cuntenutu core cum'è u disignu è a selezzione di materiale sò furniti da i fabricatori stranieri, u sviluppu di i ghjoculi in Cina hè statu debule per un bellu pezzu.

Tuttavia, in l'ultimi anni, assai imprese lucali di ghjoculi domestici, guidati da i maestri di bambole è Dayou Industry and Trade, anu cuminciatu à arradicà in Cina cum'è funghi.Sutta a guida curretta di a pulitica, sti imprese lucali accuminciaru à disignà i so propiu IP di ghjoculi, chì eranu o cute o cool, cum'è Kaka Bear, Thumb Chickens, etc. Sti ghjoculi arradicati in u mercatu lucale anu avutu un terribili impattu nantu à i ghjoculi stranieri. .Tuttavia, hè precisamente per via di i sforzi di l'imprese domestiche chì a cumpetizione in l'industria di i ghjoculi hè diventata sempre più feroce, prumove cusì u sviluppu cuntinuu di i ghjoculi chinesi.


Tempu di post: 30-sep-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02