Cumu i ghjoculi di peluche facenu novi articuli cù IP?

U gruppu ghjovanu in a nova era hè diventatu una nova forza di cunsumatori, è i ghjoculi di peluche anu più manere di ghjucà cù e so preferenze in l'applicazioni IP.Ch'ella sia a ricreazione di l'IP classica o l'IP attuale di l'imaghjini populari "Internet Red", pò aiutà à i ghjoculi di peluche attrae l'attenzione di i ghjovani cunsumatori è portanu premium à u pruduttu stessu.

I dati di a piattaforma di Tmall in a prima mità di questu annu mostra chì e vendite di prudutti d'arti di peluche anu aumentatu da 3,7% annu, è u voluminu di vendita aumentatu da 7,8% annu.Dopu à l'aumentu di a quantità è di u prezzu, l'IP autorizata hà ghjucatu un rolu impurtante.

L'IP di animazione di cartoni animati hè sempre statu u tipu IP chjave utilizatu da i pruduttori di peluche, cuntendu una grande proporzione in i ghjoculi di peluche autorizati IP.In basa di l'animazione classica di cartone animatu IP, i pruduttori di ghjoculi facenu un disignu secundariu, chì ponu fà presentà un stile unicu o un metudu di ghjocu, migliurà l'interessu di i prudutti è attrae l'attenzione di i ghjovani gruppi.

1. Pendenti di figurine di peluche di serie banana Disney: implicazione suciale

Cumu i ghjoculi di peluche facenu novi articuli cù IP (1) Cumu i ghjoculi di peluche facenu novi articuli cù IP (1)

U prototipu di stu pendente di bambola di peluche di a serie di banane hè derivatu da trè caratteri di cartoon classici: Disney Stitch, Chicharito è Goofy.U so design innovativu si trova in a cumminazzioni di l'imaghjini di cartoon è banana, chì significa "fà amici" è hè adattatu per a scena suciale amatu da i ghjovani.

Inoltre, ogni imagine di cartone hà diverse forme è metudi di ghjocu.Per esempiu, Stitch porta occhiali rossi, appoghjate nantu à banane, è i figuri Goofy ponu esse tolti da i mantelli di banana, dendu à i ghjovani chì piacenu a persunalizazione più libertà di ghjucà.

2. Ogier x Disney strawberry bear: aghjunghje u gustu di fragole per "catturà" u core di a zitella

Cumu i ghjoculi di peluche facenu novi articuli cù IP (2)

Ancu se l'orsu di fragole hè l'imaghjina negativa in Toy Story di Disney, u disignu innovativu di a tessitura di peluche cù u gustu di crema di fragole hà fattu a so maghjina verde è tenera, dendu à i ghjucatori un piacè sensoriale multiple di a visione, u toccu è u gustu, chì hè soprattuttu populari cù i ghjovani cunsumatori femminili. .Una volta lanciatu, l'orsu di fragole hè diventatu un articulu caldu in diverse piattaforme di e-commerce.

3. Changyi x Peppa Pig I love China Series: risponde à "China-Chic" è suscita una risonanza emotiva

Cumu i ghjoculi di peluche facenu novi articuli cù IP (3)

Dopu chì Peppa Pig hè diventatu populari in Cina, parechji derivati ​​emergenu unu dopu l'altru.Stu ghjoculu di peluche Peppa Pig "stile cinese" restaura assai l'imaghjini di u cartone animatu in l'animazione.Agghiuncennu elementi chinesi à i mudelli di vestiti, si adatta à a tendenza attuale "China-Chic" è faci facilmente risonanza emotiva trà i ghjovani.

4. Haoqile Hugkis x Leyitong peluche bambola persiane, purtendu una nova sperienza di divertimentu

Cumu i ghjoculi di peluche facenu novi articuli cù IP (4)

LOONEY TUNES hè una di e prime serie di cartoni animati lanciate da Warner.Hà parechji caratteri, è u so stile tende à purtà gioia à l'audienza.Hè una memoria classica di a zitiddina di parechje persone.U novu pruduttu di Haoqile HUGKIS Leyitong adopra u metudu di ghjocu di scatula cieca più populari attualmente.Adopta imballaggio cunfidenziale è carta d'identità integrata.A bambola hè fatta di cristallu super soft fabric, chì hè in generale suave è elasticu.Ogni bambola hè dotata di una basa magnetica, chì hè faciule da vede, facendu chì i ghjoculi di peluche tradiziunali diventanu populari.


Tempu di post: 19-10-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02