Cumu sceglie un peluche di alta qualità per u vostru zitellu cum'è rigalu di l'annu novu?

L'annu novu hè prestu, è tutti i parenti chì anu occupatu per un annu preparanu ancu e cose di l'annu novu.Per parechje famiglie cù i zitelli, l'annu novu hè particularmente impurtante.Cumu sceglie un rigalu adattatu di l'annu novu per u vostru caru?

Cum'è una sucietà chì si cuncentra in u disignu è a produzzione di peluche, di sicuru, duvemu ricumandemu i peluche chì sò adattati per i vechji è ghjovani è durable cum'è rigali.Allora a nova quistione vene di novu, cumu si sceglie un peluche qualificatu?

Cumu sceglie un peluche di alta qualità per u vostru zitellu cum'è rigalu di l'annu novu (1)

In l'articulu precedente, u maestru di bambola hà spiegatu parechje volte chì l'attuale mercatu di peluche di peluche hè pienu di assai prudutti shoddy è senza cori.Questi prudutti ùn sò micca solu inferjuri in u travagliu, ma ancu u ghjoculu stessu pò cuntene elementi chimichi tossichi, cusì cumu sceglie hè particularmente impurtante!

1.Assicuratevi di andà à u mercatu regulare di peluche per cumprà

In generale, i grandi supermercati o i magazzini in linea regulare anu certe qualificazioni di produzzione è di vendita.Pudemu cumprà ghjoculi di peluche di bona qualità quì.Avemu da stà luntanu da quelle stalle di strada !Avemu da esse attentu à u fattu chì i ghjoculi di peluche inferjuri ùn ponu micca felicità à i zitelli, ma portanu dannu infinitu à i zitelli!

2. Verificate u materiale di a superficia di u ghjoculu

Prima di tuttu, duvemu verificà u materiale di a superficia di u peluche.Sia da u sensu di u toccu o di l'apparenza, u ghjoculu di peluche di bona qualità darà à l'utilizatori una sperienza positiva à a prima volta!I pruduttori formali di peluche sò generalmente diseggiani prufessiunali di ghjoculi, è i ghjoculi disegnati da questi disegnatori ghjornu è notte ùn sò micca quelli chì ponu esse elaborati in un picculu attellu in trè o dui ghjorni!Dunque, i ghjoculi di peluche formali seranu guarantiti da l'apparenza!

Siconda, in quantu à a sensazione di a manu, l'apparizione di peluche di alta qualità hè assai squisita.Dopu tuttu, u mutivu perchè i ghjoculi di peluche sò stati in u mercatu di i ghjoculi per parechji anni hè per via di a so sensazione di manu di alta qualità!Dunque, se u peluche in e nostre mani hà una superficia rugosa, una mala sensazione di a manu è una seria distorsione di u culore, allora pudemu determinà in fondu chì stu ghjoculu hè un peluche relativamente inferjuri!

3. Verificate a linea di cucitura di u ghjoculu

Ancu s'è tutti i campi di a vita sò oghji pieni di mecanizazione high-tech, assai prucessi ùn ponu micca esse cumpletati da e machini.L'industria di i ghjoculi di peluche hè ancu più!Ancu se e macchine sò implicate in u prucessu di taglio di tela è di riempimentu di cuttuni in a prima fase, per via di l'aspettu irregulare, i ghjoculi di peluche deve esse cuciti da i travagliadori.

Per quessa, a sutura di i peluche hè sempre statu un passu di riferimentu impurtante per ghjudicà a qualità di i peluche!E boni fabbriche di peluche anu centinaie di millaie di travagliadori di pruduzzione furmati prufessiunale.Questi travagliadori sò qualificati è prufessiunali.E cuciture di cuciture di i ghjoculi di peluche trasfurmati da queste fabbriche sò generalmente pulite, ordinate è assai forti!

In ogni casu, i travagliadori in picculi attellu ùn anu generalmente micca ricevutu furmazione prufessiunale.Inoltre, u calendariu hè relativamente strettu, è a qualità di a materia prima hè relativamente povera.Dunque, e cuciture di cucitura di questi ghjoculi sò generalmente disordinati, è pò ancu esse esposizione materiale!

Cumu sceglie un peluche di alta qualità per u vostru zitellu cum'è rigalu di l'annu novu (2)

Chì altri metudi ponu esse usatu per selezziunà?

1. Ghjudicate per l'odore.

Quandu compramu i ghjoculi di peluche, pudemu ancu ghjudicà in fondu a qualità di i ghjoculi di peluche per l'odore di i ghjoculi.In generale, e fabbriche formale di ghjoculi di peluche anu linee di produzzione assai strette è tecnulugia di monitoraghju cumpleta.Una volta i so propri ghjoculi ùn sò micca qualificati, e fabbriche di ghjoculi ùn li lasciaranu micca entra in u mercatu per prutege a so reputazione.Tuttavia, l'attellu di ghjoculi ùn anu micca sta preoccupazione.Adupranu assai additivi chimichi per fà i ghjoculi brillanti o per altri motivi.

Tutti sapemu chì l'additivi chimichi cumuni emettenu alcuni gasi dannosi è irritanti, cum'è a formaldeide.Dunque, pudemu ancu principià da questu aspettu per ghjudicà se un peluche hà un forte odore pungente.Sì u ghjoculu di peluche davanti à voi puzza assai pungente è face a ghjente vertigine, ùn esitate micca à cumprà un periculu di sicurezza per u vostru zitellu!

2. Ghjudicate da l'etichetta di u ghjoculu.

A selezzione di materiale, trasfurmazioni, pruduzzione, imballaggio, logistica è altri aspetti di un peluche regulare sò assai formali è cumplessi.Per fà un ghjoculu di peluche, a fabbrica di ghjoculi hè minuziosa.Per quessa, e fabbriche ùn esiteranu micca à listà a so propria infurmazione è l'infurmazioni di i ghjoculi nantu à l'etichetta di i ghjoculi u più chjaramente è in dettagliu pussibule per prumove.Tuttavia, i picculi attelli ùn ponu micca evitari.Ùn permetteranu mai chì a so informazione sia guardata nantu à i ghjoculi di peluche inferjuri per evità possibili risichi!

Dunque, pudemu simpricimenti vede a qualità di peluche da l'etichetta di peluche.L'etichette formali di ghjoculi cuntenenu in generale infurmazioni nantu à l'origine, l'infurmazioni di u cuntattu di a fabbrica, u tessulu utilizatu, u numeru standard di l'ispezione di qualità naziunale, u metudu di pulizia, u metudu di mantenimentu è e precauzioni, etc. Se ci sò solu parolle simplici nantu à l'etichetta di u ghjocu in e nostre mani, duvemu attente. !


Tempu di post: 13-Jan-2023

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02