Cumu sceglie i ghjoculi di peluche

Cumu sceglie i ghjoculi di peluche?In fatti, micca solu i zitelli, ma ancu parechji adulti amanu i ghjoculi di peluche, in particulare i ghjovani donne.Oghje, mi piacerebbe sparte cun voi alcuni cunsiglii per sceglie i peluche.U cuntenutu ùn hè micca assai, ma hè tutta una sperienza persunale.Affrettatevi à sceglie un bonu peluche per regalà.

Per i zitelli, a maiò parte di elli piace forme infantili o i caratteri di peluche in cartoni.Sò quì per ricurdà chì i ghjoculi di peluche di i zitelli sò faciuli di cumprà, ma se li dà à l'amatori invece di i zitelli, duvete travaglià dura nantu à a so apparenza.Ùn hè micca bonu per dà li troppu zitelli.

1. Vede i ditagli di pruduzzione

In generale, se i ghjoculi di peluche venenu da una fonte sbagliata, anu da esse fattu assai aspra.Pò esse verificatu più è più quì.S'ellu ci sò assai estremità di filamenti, i articuli cuciti sò assai aspra.Allora ùn deve esse micca un bonu peluche.

2. Observe i cinque sensi di i ghjoculi di peluche

In fatti, si vede principarmenti à u nasu è l'ochji di i ghjoculi di peluche.L'ochji di i ghjoculi di peluche d'alta qualità parenu esse capace di parlà.U nasu hè fattu di pelle o cusitu à manu.I prudutti inferiori sò fatti di plastica è poi pegati cù cola.Sembra un zitellu.Hè impurtante.

Vendu à l'ingrossu di peluche orsetti 3

3. Verificate u cuttuni

Parechje persone sò preoccupati di s'ellu ci hè u cuttuni neru in i ghjoculi di peluche.In fatti, pudete apre u zipper in silenziu.Se a qualità di u cuttuni ùn hè micca bonu, è a quantità hè assai chjuca, ùn cumprà micca tali peluche, sia di cuttuni di cori neru o micca.A qualità ùn hè micca bona.

Pudete ancu appughjà.Se a qualità di i ghjoculi di peluche hè bona, ponu ricuperà rapidamente.S'elli sò arrugginiti, s'arrizzaranu.O u cuttuni hè male, o ci hè troppu pocu cuttuni, chì ùn hè micca elegante.

4.Touch u tela

I boni ghjoculi di peluche sò diffirenti di i poveri ~ micca solu questu, ma sò luntanu da bè.I boni ghjoculi di peluche sò morbidi è lisci, è a struttura di u tela di peluche pò esse chjaramente vistu.Moltu còmode.

Un pruduttu cattivu si senti cum'è una cosa morta.Hè difficiuli è pigghia a ghjente.

5. Ùn mai misurà da u prezzu

Qualchidunu piace à paragunà u prezzu cù a forma di u corpu.Per esempiu, a dimensione di cinque centimetri hè uguali à quella di deci centimetri, ma u prezzu hè u listessu.Certi pirsuni sò perplessi.O pensendu chì u 5cm hè più caru è a qualità hè megliu.In fatti, in u prucessu di fabricazione, i prucedure di trasfurmazioni sò listessi, ancu u tempu di trasfurmazioni maiò serà più cortu, è i picculi seranu lentu per via di l'operazione fine, cusì ùn ci hè micca un prublema di qualità.

Vendu à l'ingrossu di peluche orsetti 4


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02