Cumu lavà i ghjoculi grandi chì ùn ponu micca esse disassemblati?

I pupi grossi chì ùn ponu micca esse disassemblati sò difficiuli di pulizziari si sò brutti.Perchè sò troppu grande, ùn hè micca assai cunvenutu per pulizziari o secchi à l'aria.Allora, cumu lavà i grandi ghjoculi chì ùn ponu micca esse disassemblati?Fighjemu un ochju à l'intruduzioni dettagliate furnite da stu situ web!https://www.jimmytoy.com/custom-large-doll-100cm-plush-toy-teddy-bear-dog-2-product/

I pupi di l'oceanu chì ùn ponu micca esse disassemblati ponu esse lavati cù u salitu grossu.Mettite u salinu grossu è u peluche brutta in un saccu di plastica grande, poi ligate strettamente è scuzzulate viulente.À questu tempu, i ghjoculi di peluche diventanu assai puliti.

Per a terra seria, pudete aduprà una spazzola suave per scrub delicatamente, è infine, dopu à finisce è carding, seccu in un locu ventilatu.

I pupi grandi chì ùn ponu micca esse disassemblati ponu ancu esse lavati cù l'acqua.Asciugà delicatamente cù una spugna immersa in detergente.Per a terra severa, scrub delicatamente cù una spazzola suave.A tinta di solitu ùn pò esse lavata, ma pò esse diluita da a luce di u sole.

Hè megliu pulisce i ghjoculi di peluche di culore scuru è chjaru per separatamente.S'elli sò mischiati è lavati, se u culore fade, u ghjocu di peluche serà tintu, chì ùn vale a pena a perdita.

Cumu lavà l'orsu oversized s'ellu hè bruttu

Metudu di pulizia di l'orsu di peluche di peluche: sguassate u corpu di l'orsu grassu cù una gasa immersa in disinfettante, poi secca à l'ombra, è poi espone à u sole per parechje ore.Di sicuru, hè megliu disinfettà regularmente per eliminà e bacteria.

https://www.jimmytoy.com/custom-large-doll-100cm-plush-toy-teddy-bear-dog-2-product/

U sicondu metudu di pulizia per i peluche è l'orsi di peluche: lavate i peluche senza acqua.

Metudu specificu: mette a meza ciotola di sali di granu grossu (vale à dì, sale grossu vendutu in u supermercatu, 2 yuan per saccu) è i ghjoculi di peluche sporchi in un saccu di plastica, legate a bocca, scuzzulate per decine di volte, è caccià u sali.Diventa neru grisgiu per l'assorbimentu di polvera.

Vantaghji: U mudellu di utilità evita u nodo di peluche di ghjoculu causatu da u lavatu, è u sali hà l'effettu di disinfezione, chì hè veloce è risparmiu di tempu.

Principiu: Aduprà l'ioni pusitivi è negativi di u sali (vale à dì chlorur di sodiu) per adsorbe nantu à a terra.Siccomu u salinu comestible hà un forte effettu di disinfezione, ùn pò micca solu pulisce i ghjoculi, ma ancu uccide in modu efficace i batteri è i virus.

Pudete ancu cuncludi da altri aspetti chì u collu di peluche è u cuscinu di peluche in a vittura pò ancu esse "puliti" in questu modu.

Vulete lavà a pupa appena acquistata

Ci deve esse bacteria nantu à a nova pupa.I vestiti è altre strutture esterne anu da bacteria, ma i nostri corpi anu ancu resistenza.

A nova pupa avarà bacteria, chì entrerà da a bocca.Se u zitellu tocca a pupa direttamente cù a bocca, hè megliu lavà a pupa prima di ghjucà cun ella per riduce a chance d'infezzione.


Tempu di Postu: Dec-02-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02