Tendenza di sviluppu di l'industria di i ghjoculi di peluche

Notizie 3

1. U palcuscenicu induve solu i prudutti di bona qualità ponu vince.

À u principiu, i ghjoculi di peluche eranu in un mercatu, ma l'offerta era insufficiente.À questu tempu, parechji ghjoculi di peluche eranu sempre in un statu di qualità povira è micca assai bella apparenza, perchè in questu tempu, domestica A maiò parte di e fabbriche cù u nivellu di produzzione facenu u prucessu OEM per u Giappone, Corea di u Sud, l'Europa è i Stati Uniti.Ùn ci sò micca assai fabbriche cù forti vendite domestiche, è i ghjoculi nantu à u mercatu sò fatti solu da fabbriche cù artighjanu mediu.À questu tempu, ci sò parechje fabbriche chì cuminciaru à attentu à u mercatu domesticu.Anu più attentu à a qualità.Cù a crescente dumanda di peluche sani, questi peluche di alta qualità formanu una distinzione chjara trà questi ghjoculi venduti in u mercatu.Cuntrastu, hà cuminciatu à vende bè.

2. I prudutti di bona qualità è bella apparenza vincenu u palcuscenicu.

Quandu l'alta qualità hè diventata una cundizione basica, i bisogni di tutti per i ghjoculi sò diventati di bona qualità è bella apparenza.À questu tempu, cum'è più è più fabbriche cuminciaru à attentu à u mercatu domesticu, parechji prudutti di bona qualità è stili di moda emergenu nantu à u mercatu.Certi fabbriche putenti anu sviluppatu prudutti particularmente boni, ma sò stati imitati da parechje fabbriche.À questu tempu, alcune eccellenti fabbriche è imprese cuminciaru à attentu à e marche è i diritti d'autore, è l'industria entra in l'era di l'uriginale di a marca.

3. A marca cù una bona qualità, una bella apparenza è un rendimentu altu costu vince u stadiu.

Quandu l'alta qualità è l'aspettu bellu diventanu a norma, i ghjoculi di marca di prezzu sò i più populari.

4. Bona qualità, bella apparenza, rendimentu altu costu, u più impurtante hè chì ci deve esse una storia daretu à ellu, ci deve esse sustegnu culturale, si deve esse in gradu di spustà i cori di a ghjente, energia pusitiva, è i prudutti chì portanu calore è l'amore pò sopravvive.

商品6 (1)_副本

Hè per quessa chì e persone in l'industria dicenu chì i prudutti sò diventati più è più difficiuli di vende.Hè per quessa chì i prudutti cù l'apparenza brutta, ma una forte pupularità è storie vendenu assai bè.

Perchè i ghjoculi di Disney ponu vende cusì caru, perchè ogni maghjina di questu hè assai arradicata in u core di u populu, è hè precisamente per u sustegnu di storii è emozioni chì ogni imagine hè cusì toccu è pò purtà boni sentimenti à i zitelli.valore.

Questu hè ancu l'intenzione originale di i nostri ghjoculi Jimmy, perchè avemu bisognu di emozioni, perchè l'emozioni hè a destinazione finale di e persone.


Tempu di Postu: Apr-13-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02