Recentemente, a Federazione di l'Industria Leggera Cinese hà ufficialmente attribuitu à Yangzhou u titulu di "cità di i peluche è di i rigali in Cina". Si capisce chì a ceremonia d'inaugurazione di a "Cità di i Peluche è di i Regali di a Cina" si terrà u 28 d'aprile.
Dapoi a Fabbrica di Ghjoculi, una fabbrica di trasfurmazione di cummerciu esteru cù solu una decina di travagliadori in l'anni 1950, l'industria di ghjoculi di Yangzhou hà assorbitu più di 100000 impiegati è hà creatu un valore di pruduzzione di 5,5 miliardi di yuan dopu decennii di sviluppu. I ghjoculi di peluche di Yangzhou rapprisentanu più di 1/3 di e vendite mundiali, è Yangzhou hè ancu diventata a "cità natale di i ghjoculi di peluche" in u mondu.
L'annu scorsu, Yangzhou hà dichjaratu u tìtulu di "Cità di i Peluche è di i Regali di a Cina", è hà presentatu a visione strategica è a visione di u sviluppu di l'industria di i peluche: custruisce a più grande basa di pruduzzione di peluche di u paese, a più grande basa di mercatu di peluche di u paese, a più grande basa d'infurmazioni nantu à i peluche di u paese, è u valore di pruduzzione di l'industria di i peluche in u 2010 righjunghjerà 8 miliardi di yuan. In marzu di questu annu, a Federazione di l'Industria Leggera Cinese hà appruvatu ufficialmente a dichjarazione di Yangzhou.
Hà vintu u titulu di "Cità di i ghjoculi di peluche è di i rigali di a Cina", u cuntenutu d'oru di i ghjoculi di Yangzhou hè statu assai aumentatu, è i ghjoculi di Yangzhou averanu ancu più dirittu di parlà à u mondu esternu.
A Cità Internaziunale di Ghjoculi di Wutinglong, una cità caratteristica di ghjoculi di peluche cinesi, si trova in u Parcu Industriale di Jiangyang, Distrettu di Weiyang, Cità di Yangzhou, Pruvincia di Jiangsu, Cina. Hè accantu à a Strada Nord di Yangzijiang, a linea principale di a Cità di Yangzhou, à l'est, è à l'Avenida Centrale à u nordu. Copre una superficia di più di 180 mu, hà una superficia custruita di 180000 metri quadrati, è hà più di 4500 magazzini cummirciali. Cum'è un centru cummerciale di ghjoculi prufessiunale cù standard internaziunali, a "Cità Internaziunale di Ghjoculi di Wutinglong" hà una attività principale chjara è caratteristiche chjare. Cù ghjoculi è accessori finiti cinesi è stranieri cum'è capu, hè divisa in sei regioni per operà vari ghjoculi per zitelli è adulti, cancelleria, rigali, ornamenti d'oru è d'argentu, forniture di moda, artigianatu, ecc. E transazzioni di ghjoculi è prudutti cunnessi si irradieranu in e zone urbane è rurale di u paese è in u mercatu mundiale di ghjoculi. Una volta cumpletata, diventerà un famosu centru di R&S è cummerciale di ghjoculi à grande scala.
In a zona cintrali di a Cità di i Ghjoculi, ci sò zone speciali per i zitelli, l'adulescenti, i ghjovani è l'anziani in varie forme, è ancu rigali muderni, artigianatu squisitu, cancelleria di moda, ecc. U primu pianu di a Cità Internaziunale di i Ghjoculi di Wutinglong hà ancu zone speciali per "ghjoculi europei è americani", "ghjoculi asiatichi è africani", "ghjoculi di Hong Kong è Taiwan", è ancu strutture participative cum'è "bar di ceramica", "bar di carta tagliata", "atelier artigianali" è "campi di pratica di ghjoculi". À u secondu pianu, ci sò sette centri, cumpresi "Centru di Esposizione di Ghjoculi Cuncettuali", "Centru d'Informazione", "Centru di Sviluppu di Prodotti", "Centru di Distribuzione Logistica", "Centru di Finanziamentu", "Centru di Servizii Cummerciale" è "Centru di Ristorazione è Intrattenimentu". Oltre à esse rispunsevule di l'urganizazione è a gestione di e transazzioni cummerciale, a Cità di i Ghjoculi hà ancu "Gruppu Publicitariu", "Gruppu di Etichetta", "Gruppu di Affittu è Vendita", "Gruppu di Sicurezza", "Gruppu di Talenti", "Gruppu di Agenzia". I sette gruppi di travagliu di u "Gruppu di Serviziu Publicu" furniscenu aiutu tridimensionale à i clienti è creanu valore per i clienti. A cità di i ghjoculi creerà ancu l'unicu "Museu di i ghjoculi di a Cina", a "Biblioteca di ghjoculi di a Cina" è u "Centru di divertimentu di i ghjoculi di a Cina" in Cina in questa fase.
Yangzhou hà furmatu un ciclu chjusu perfettu da i materiali à i peluche finiti sottu à l'allevu di peluche cù una longa storia.
Data di publicazione: 15 di nuvembre di u 2022