A cità di peluche è rigali in Cina - Yangzhou

Ricertamenti, a Federazione Chinesa di l'Industria Ligera hà attribuitu ufficialmente à Yangzhou u titulu di "a cità di i peluche è i rigali in Cina".Hè capitu chì a cerimonia di inaugurazione di "Città di i Giocattoli è i Regali di Peluche di a Cina" si terrà u 28 d'aprile.

Dapoi Toy Factory, una fabbrica di trasfurmazioni di cummerciu esteru cù solu una pochi decine di travagliadori in l'anni 1950, l'industria di i ghjoculi di Yangzhou hà assorbutu più di 100000 impiegati è hà creatu un valore di pruduzzioni di 5,5 miliardi di yuan dopu decennii di sviluppu.I peluche di Yangzhou contanu più di 1/3 di e vendite glubale, è Yangzhou hè ancu diventatu a "città natale di peluche" in u mondu.

L'annu passatu, Yangzhou hà dichjaratu u tìtulu di "Città di i Peluche è i Regali di a Cina", è hà presentatu a visione strategica è a visione di u sviluppu di l'industria di i ghjoculi di peluche: custruisce a più grande basa di produzzione di peluche di u paese, u più grande mercatu di peluche di u paese. basa, a più grande basa d'infurmazione di peluche di u paese, è u valore di pruduzzioni di l'industria di peluche in u 2010 righjunghji 8 miliardi di yuan.In marzu di questu annu, a Federazione di l'Industria Ligera Chine hà appruvatu ufficialmente a dichjarazione di Yangzhou.

Vincitu u titulu di "Città di Rigali è Giocattoli di Peluche di Cina", u cuntenutu d'oru di i ghjoculi Yangzhou hè statu assai aumentatu, è i ghjoculi Yangzhou anu ancu più dirittu di parlà à u mondu esternu.

a cità di i ghjoculi di peluche è rigali in Cina-Yangzhou (1)

Wutinglong International Toy City, una cità caratteristica di i ghjoculi di peluche chinesi, si trova in Jiangyang Industrial Park, Weiyang District, Yangzhou City, Jiangsu Province, China.Hè adiacente à Yangzijiang North Road, a linea di troncu di Yangzhou City, à l'est, è Central Avenue in u nordu.Si copre una superficie di più di 180 mu, hà una superficia di custruzzione di 180000 metri quatratu, è hà più di 4500 magazzini cummerciale.Cum'è un centru cummerciale di ghjoculi prufessiunali cù standard internaziunali, a "Wutinglong International Toy City" hà un affari principali chjaru è caratteristiche chjaru.Cù ghjoculi finiti cinesi è stranieri è accessori cum'è u capu, hè divisu in sei regioni per uperà diversi ghjoculi per i zitelli, adulti, cartoleria, rigali, ornamenti d'oru è d'argentu, forniture di moda, artighjanali, ecc. e zone urbane è rurali di u paese è u mercatu glubale di ghjoculi.Quandu hà finitu, diventerà un centru di cummerciale à grande scala di u famosu ghjocu R & D.

a cità di i ghjoculi di peluche è rigali in Cina-Yangzhou (2)

In l'area cintrali di Toy City, ci sò zoni spiciali per i zitelli, l'adulescenti, i ghjovani è l'anziani in diverse forme, è ancu rigali muderni, articuli squisiti, cartoleria di moda, etc. U primu pianu di a Wutinglong International Toy City ancu. hà zoni speciali per "giochi europei è americani", "giochi asiatichi è africani", "giochi di Hong Kong è Taiwan", è ancu strutture participative cum'è "barre di ceramica", "barre di carta tagliata", "attellu artighjanali", è "campi di pratica di ghjoculi".À u sicondu pianu, ci sò sette centri, cumpresi "Centru di l'Esposizione di Cuncepimentu di Toy", "Centru d'Informazione", "Centru di Sviluppu di Prudutti", "Centru di Distribuzione Logistica", "Centru di Finanziamentu", "Centru di Serviziu di l'Affari", è "Centru di Ristorazione è Centru di divertimentu".In più di esse rispunsevuli di l'urganizazione è a gestione di e transazzione cummerciale, a cità di u ghjocu hà ancu "Gruppu di Publicità", "Gruppu di Etiquette", "Gruppu Rent and Sale", "Gruppu di Securità", "Gruppu di Talenti", "Gruppu Agenzia". I sette gruppi di travagliu di "Gruppu di serviziu publicu" furnisce aiutu tridimensionale à i clienti è creanu valore per i clienti.A cità di i ghjoculi hà ancu istituitu l'unicu "Museu di u ghjocu di Cina", "Biblioteca di ghjoculi di Cina" è "Centru di Divertimenti di u ghjocu di Cina" in Cina in questa fase.

Yangzhou hà furmatu un ciclu chjusu perfettu da i materiali à i ghjoculi di peluche finiti sottu à l'allevu di peluche cù una longa storia.


Tempu di Postu: Nov-15-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02