A cunniscenza necessaria di i ghjoculi di peluche per IP!(Parte I)

Nta l'ultimi anni, l'industria di i ghjoculi di peluche in Cina hè in tranquillità.Cum'è una categuria naziunale di ghjoculi senza soglia, i ghjoculi di peluche sò diventati sempri più populari in Cina in l'ultimi anni.In particulare, i prudutti di peluche IP sò soprattuttu accolti da i cunsumatori di u mercatu.

Cum'è u latu di l'IP, cumu selezziunà i licenziati di peluche d'alta qualità per a cooperazione, è cumu per prisentà una bona maghjina IP cù peluche, frà i quali deve esse una cunniscenza di i peluche.Avà, sapemu ciò chì hè un peluche?Classificazione cumuni di i ghjoculi di peluche è precauzioni di cooperazione.

A cunniscenza necessaria di i ghjoculi di peluche per IP (1)

01. Definizione di ghjoculi di peluche:

U peluche hè un tipu di ghjoculu.Hè fattu di tela di peluche + cuttuni pp è altri materiali tessili cum'è u tessulu principale, è pienu di varii riempitivi.In Cina, chjamemu ancu "bambole", "bambole", "bambole", etc.

I ghjoculi di peluche sò populari in u mondu sanu cù e so forme realistiche è belle, u sensu dolce è delicatu, è i vantaghji di avè a paura di l'estrusione è di a pulizia conveniente.U so bellu aspettu, l'alta sicurezza è l'audienza larga a facenu durabile è populari cù millaie di zitelli è adulti in u mondu.

02. Caratteristiche di i ghjoculi di peluche:

I ghjoculi di peluche anu a forma di super libertà o riduzzione.À u listessu tempu, a so forma pò esse cute è ingenu, è pò ancu esse cool.I ghjoculi di peluche cù diversi aspetti è forme ponu dà à e persone sentimenti diffirenti.À u listessu tempu, hà ancu assai vantaghji, cum'è u toccu suave, senza teme di estrusione, pulizia cunvene, alta sicurezza è larga audience.Cù questi vantaghji, i ghjoculi di peluche si sò rapidamente alzati in cima è sò diventati populari in u mondu sanu.

Micca solu i zitelli, ma avà parechji adulti in casa è in l'esteru volenu avè i so propiu peluche!Per quessa, i ghjoculi di peluche sò diventati a prima scelta per e persone per dà rigali à i zitelli in parechje occasioni, cum'è ghjoculi o decorazioni di casa nova.Di sicuru, hè diventatu una categuria d'autorizazione di mudelli populari per parechji partiti IP.

03. Classificazione di i ghjoculi di peluche:

Da a perspettiva di e caratteristiche di u produttu, pudemu sparte apprussimatamente i ghjoculi di peluche in e seguenti categurie:

1. Simply divisu in ghjoculi imbottiti è peluche secondu u materiale di riempimentu.

2. Frà elli, i ghjoculi imbottiti ponu esse divisi in i ghjoculi imbottiti è i ghjoculi non imbottiti.

3. U pannu di l'apparenza di i peluche hè divisu in peluche, peluche di velluto è peluche di peluche.

4. Sicondu l'usu di peluche, pò esse divisu in ghjoculi decorattivi, ghjoculi di souvenir, ghjoculi di lettu, etc.

A cunniscenza necessaria di i ghjoculi di peluche per IP (2)

04. Materiali basi di i ghjoculi di peluche:

① Occhi: include materiale plasticu, ochji di cristallo, ochji di cartone è ochji di tela.

② Nasu: nasu di plastica, nasu saccu, nasu floccatu è nasu opaco.

③ Cotton: Pò esse divisu in 7D, 6D, 15D, A, B è C. Di solitu usemu 7D / A, è 6D hè raramente utilizatu.Grade 15D / B o C deve esse appiicata à i prudutti di bassa qualità o prudutti cù fortezze assai piene è dure.7D hè liscia è elastica, mentri 15D hè dura è dura.

④ Sicondu a lunghezza di a fibra, hè divisa in cuttuni 64MM è 32MM.U primu hè utilizatu per lavà manualmente u cuttuni, mentre chì l'ultimu hè utilizatu per lavà u cuttuni in macchina.

A pratica generale hè di perde u cuttuni inserendu u cuttuni crudu.Hè necessariu di assicurà chì u cuttuni looser opera currettamente è hà abbastanza volte di cuttuni persendu per fà u cuttuni sguassatu completamente è ottene una bona elasticità.Se l'effettu di u cuttuni ùn hè micca bonu, pruvucarà una grande perdita di cunsumu di cuttuni.

⑤ Particelle di gomma: Questu hè un riempimentu populari avà.Prima, u diamitru ùn deve esse menu di 3MM, è i particeddi deve esse liscia è uniforme.Frà elli, i ghjoculi in Cina sò generalmente fatti di PE, chì hè ecologicu.

⑥ Accessori di plastica: l'accessori di plastica sò persunalizati secondu diversi mudelli di ghjoculi, cum'è l'ochji, u nasu, i buttoni, etc. A maiò parte di elli sò fatti di plastica di sicurezza ecologica, chì ùn sò micca dannusu à u corpu umanu.Tuttavia, anu da esse attentu à ùn cascà facilmente durante a cucitura.

05. Tessuti cumuni di ghjoculi di peluche:

(1) Vellutu corta

① Breve introduzione di velveteen brevi: u tela velveteen corta hè u tessulu più di moda in u mondu oghje, chì hè adupratu per fà materiali di alta qualità in ghjoculi.A superficia di stu tessulu hè cupartu cù un towering fluff, chì hè generalmente circa 1.2mm high, furmendu una superficia flat fluff, cusì hè chjamatu velveteen.

② Caratteristiche di velluto corto: a.A superficia di velveteen hè densamente cuperta di pelusa torrente, cusì si sente suave è hà una bona elasticità, splendore suave, è ùn hè micca faciule d'arruga.b.U fluff hè grossu, è u fluff nantu à a superficia pò furmà una capa d'aria, cusì u calore hè bonu.③ Aspetto di velluto corto: L'aspettu eccellente di velluto corto duverebbe risponde à i requisiti di una superficia grassa è dritta, liscia è uniforme, liscia è piatta, culore dolce, direttività chjuca, sensazione suave è liscia, è piena di elasticità.

(2) Vellutu di pinu

① Breve introduzione à u vellutu di l'agulla di pinu: u vellutu di l'agulla di pinu hè fattu di filu da ricami ritortu da filamenti di poliester FDY, chì combina a tecnulugia di fabricazione di fili è a tecnulugia di pelliccia artificiale.U tessulu fattu di filamentu di poliester hè u pruduttu principale.U novu tissutu sviluppatu combina a tecnulugia di fabricazione di filu è a tecnulugia di fur artificiale, cù un stile unicu è un forte sensu tridimensionale.

② Vantaghji di a lana d'agulla di pinu: ùn pò micca solu mostrà eleganza è ricchezza, ma ancu mostra tenerezza è bellezza.A causa di u cambiamentu di tela, si adatta à a psiculugia di i cunsumatori di "cercà novità, bellezza è moda".

③ A cunniscenza di u tissu di peluche: stu tipu di cuttuni pare assai high-end, per esempiu, assai orsi utilizanu stu tipu di tela, ma avà u fenomenu di merchenzie shoddy cum'è merchenzie d'alta qualità hè assai seriu in u mercatu.

(3) Vellutu rosa

① Introduzione di velluto rosa: perchè l'aspettu hè spirale, cum'è rosi, diventa vellutu rosa.

② E caratteristiche di u velluto rosa: cunfortu di manighjà, bella è nobile, faciule da lavà, è hà ancu una bona retenzione di calore.


Tempu di posta: 07-Jan-2023

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02