A cunniscenza necessaria di i ghjoculi di peluche per IP!(Parte II)

Cunsiglii di risicu per i ghjoculi di peluche:

Cum'è una categuria populari di ghjoculi, i ghjoculi di peluche sò particularmente populari trà i zitelli.A sicurità è a qualità di i ghjoculi di peluche pò esse dichjaratu chì affettanu direttamente a salute è a sicurità di l'utilizatori.Numerosi casi di ferite causate da i ghjoculi in u mondu mostranu ancu chì a sicurità di i ghjoculi hè assai impurtante.Per quessa, parechji paesi attribuisce una grande impurtanza à i requisiti di qualità di i ghjoculi.

A cunniscenza necessaria di i ghjoculi di peluche per IP (3)

Nta l'ultimi anni, l'imprese anu ricurdatu i ghjoculi senza qualificazione, facendu chì a sicurezza di i ghjoculi torna u focu di u publicu.Parechji paesi importatori di ghjoculi anu ancu migliuratu e so esigenze per a sicurezza è a qualità di i ghjoculi, è anu introduttu o migliuratu regulamenti è normi nantu à a sicurità di i ghjoculi.

Comu tutti sapemu, a Cina hè u più grande pruduttore di ghjoculi in u mondu è u più grande esportatore di ghjoculi in u mondu.Circa 70% di i ghjoculi in u mondu venenu da a Cina.Nta l'ultimi anni, a tendenza di e barriere tecniche straniere contr'à i prudutti di i zitelli di a Cina hè diventata sempre più severa, chì face chì l'imprese d'esportazione di ghjoculi di a Cina face una pressione crescente è sfide.

A pruduzzione di ghjoculi di peluche hè carattarizata da una manufatta intensiva di travagliu è un cuntenutu di tecnulugia bassu, chì inevitabbilmente porta à qualchi prublemi di qualità.Per quessa, in ocasioni, quandu i ghjoculi chinesi sò ricurdati per diversi prublemi di sicurezza è di qualità, a maiò parte di questi ghjoculi sò peluche.

I pussibuli prublemi o risichi di i prudutti di peluche sò generalmente da i seguenti aspetti:

A cunniscenza necessaria di i ghjoculi di peluche per IP (4)

① Rischiu di prestazioni di sicurezza meccanica senza qualificazione.

② Rischiu di non-conformità per a salute è a sicurità.

③ Rischiu di non-conformità di i requisiti di prestazione di sicurezza chimica.

I primi dui elementi sò faciuli per noi di capiscenu.I nostri pruduttori di peluche, in particulare l'imprese d'esportazione, devenu cuntrullà strettamente a sicurezza di e macchine di produzzione, l'ambiente è e materie prime durante u prucessu di fabricazione.

In vista di l'articulu 3, in l'ultimi anni, i requisiti di diversi paesi nantu à a prestazione di sicurezza chimica di i prudutti di ghjoculi sò stati constantemente aghjurnati.I Stati Uniti è l'Unione Europea sò i dui mercati principali per l'esportazioni di ghjoculi di a Cina, chì rapprisentanu più di u 70% di l'esportazioni totali di ghjoculi ogni annu.A promulgazione successiva di l'"Attu di Migliuramentu di a Sicurezza di i Prudutti di i Consumatori di i Stati Uniti" HR4040: 2008 è a "Direttiva di a Sicurezza di i Giocattoli di l'UE 2009/48 / EC" hà alzatu u sogliu per l'esportazioni di ghjoculi di a Cina annu per annu, trà elli, a Direttiva UE di Sicurezza di i Giocattoli 2009. /48/EC, chì hè cunnisciutu cum'è u più strettu in a storia, hè stata implementata cumplettamente u 20 di lugliu di u 2013. U periodu di transizione di 4 anni per i requisiti di rendiment di sicurezza chimica di a Direttiva hè passatu.U numeru di sustanzi chimichi tossichi è dannosi esplicitamente pruibiti è limitati da i requisiti di prestazione di sicurezza chimica chì sò stati implementati per a prima volta in a Direttiva hè aumentatu da 8 à 85, è l'usu di più di 300 nitrosamine, carcinogeni, mutageni è sustanzi chì afectanu a fertilità hè statu. pruibitu per a prima volta.

Per quessa, u latu IP deve ancu esse prudente è rigurosu in a realizazione di a cooperazione di licenzia di i peluche di peluche, è avè una cunniscenza è una cunniscenza approfondita di a qualificazione di produzzione è di a qualità di u produttu di i licenziati.

07. Cumu ghjudicà a qualità di i prudutti di peluche

① Fighjate à l'ochji di i ghjoculi di peluche

L'ochji di peluche di alta qualità sò assai magichi.Perchè di solitu usanu l'ochji di cristalli high-end, a maiò parte di sti ochji sò brillanti è prufonde, è pudemu ancu fà u cuntattu visuale cun elli.

Ma l'ochji di quelli peluche inferjuri sò per suprattuttu assai grossi, è ci sò ancu qualchi ghjoculi

Ci sò bolle in i vostri ochji.

② Sentite u riempimentu internu

I ghjoculi di peluche d'alta qualità sò soprattuttu pieni di cuttuni PP di alta qualità, chì ùn solu si senti bè, ma ancu rimbalza assai rapidamente.Pudemu pruvà à strincà i ghjoculi di peluche.I ghjoculi più boni rimbalzanu assai rapidamente, è in generale ùn si deformanu micca dopu à vultà.

E quelli inferjuri di peluche in generale utilizanu filler grossi, è a velocità di rimborsu hè lenta, chì hè ancu assai male.

③ Sentite a forma di i ghjoculi di peluche

I fabbrichi prufessiunali di peluche anu i so propri designers di peluche.Ch'ella sia disegnà pupi o persunalizà pupi, sti diseggiani prughjettanu secondu u prototipu per rende più coherente cù e caratteristiche di i peluche.Tanti a sicurità è l'estetica avaranu certe caratteristiche.Quandu vedemu chì i ghjoculi di peluche in e nostre mani sò carini è pieni di disignu, sta bambola hè basicamente di alta qualità.

I ghjoculi di peluche di bassa qualità sò generalmente picculi attelli.Ùn anu micca diseggiani prufessiunali è ponu solu copià u disignu di certi grandi fabbriche, ma u gradu di riduzzione ùn hè micca altu.Stu tipu di ghjoculu ùn solu ùn pare micca attraente, ma ancu stranu!Allora pudemu ghjudicà a qualità di stu ghjoculu solu per sente a forma di u peluche!

④ Toccate u tissu di peluche

I fabbrichi prufessiunali di peluche cuntrolanu strettamente i materiali esterni di i ghjoculi.Sti materiali ùn sò micca solu molle è còmode, ma ancu brillanti è brillanti.Pudemu simpricimenti toccu questi peluche per sente se u tela hè morbida è liscia, senza nodi è altre cundizioni indesiderate.

I tessuti poveri sò generalmente usati per i ghjoculi di peluche inferjuri.Questi tessili s'assumiglia à i tessuti ordinali da una distanza, ma si sentenu rigidi è nudi.À u listessu tempu, u culore di sti tessuti inferiori ùn serà micca cusì luminoso, è pò esse decolorazione, etc. Avemu da attente à i peluche in questa situazione!

Quessi sò i cunsiglii cumuni per identificà quattru tipi di peluche.Inoltre, pudemu ancu identificà l'odore di l'odore, cercandu l'etichetta è altri metudi.

08. Affare chì necessitanu attenzione nantu à i licenziati di i ghjoculi di peluche cooperati da u latu IP:

Cum'è u latu IP, s'ellu hè persunalizatu o cooperazione cù u licenziatu, hè necessariu di attentu à a qualificazione di a fabbrica di peluche in prima.Avemu da esse attentu à a scala di produzzione di u fabricatore è e cundizioni di l'equipaggiu.À u listessu tempu, a tecnulugia di pruduzzione è a forza di a pupa hè ancu una basa impurtante per a nostra scelta.

Una fabbrica matura di ghjoculi di peluche cù un attellu di taglio regulare;attellu di cucitura;attellu di cumpleta, attellu di ricami;Attellu di lavatura di cotone, attellu di imballaggio, è centru di ispezione, centru di cuncepimentu, centru di produzzione, centru di almacenamento, centru di materiale è altre istituzioni cumplete.À u listessu tempu, l'ispezione di qualità di i prudutti deve aduttà i normi esecutivi micca più bassi di quelli di l'Unione Europea, è hè megliu avè certificazioni internaziunali è domestiche cum'è ICTI internaziunale, ISO, UKAS, etc.

À u listessu tempu, duvemu ancu attentu à i materiali utilizati per i pupi persunalizati.Questu hà una relazione assai impurtante cù a qualificazione di a fabbrica.Per mantene u prezzu, assai fabbriche utilizanu materiali senza qualificazione, è l'internu hè un "cuttuni neru" cù cunsequenze pratiche infinite.U prezzu di i ghjoculi di peluche fatti in questu modu hè prezzu, ma ùn hè micca bonu!

Dunque, quandu sceglite i pruduttori di peluche per a cooperazione, duvemu piglià in contu a qualificazione è a forza di a fabbrica, invece di fucalizza nantu à i benefici immediati.

U sopra hè di spartera di peluche, se ti piace, cuntattateci!


Tempu di posta: 07-Jan-2023

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02