U significatu di i ghjoculi di peluche

Mentre migliurà i nostri standard di vita, avemu ancu migliuratu u nostru livellu spirituale.U peluche hè indispensabile in a vita?Chì ghjè u significatu di l'esistenza di peluche?Aghju aghjustatu i seguenti punti:

1. Fararà à i zitelli sentu sicuru;A maiò parte di u sensu di sicurità vene da u cuntattu di a pelle.Per esempiu, l'abbracciu di a mamma face sempre chì u cute baby si senti caldu.E quelle cose chì si sentenu morbidi farà chì questu sensu di sicurità cuntinueghja.Ancu s'è a mamma ùn pò più esse intornu, pò ancu ghjucà è dorme tranquillamente da sola.

https://www.jimmytoy.com/teddy-bear-and-bunny-stuffed-plush-toy-matching-blanket-3-product/

2. Cumpagnia à longu andà;Quandu u zitellu cresce, a mamma ùn pò più accumpagnà u zitellu per 24 ore.Ma un ghjoculu di peluche di bona qualità pò.Cù a cumpagnia di peluche, u zitellu si senterà alleviatu ancu s'ellu abbanduneghja a so mamma.Prima chì i zitelli vanu à a kindergarten, i ghjoculi di peluche sò i so megliu cumpagni di ghjocu.Un simpaticu peluche pò accumpagnà u zitellu per un bellu pezzu.Ghjucanu è dorme inseme.Incunsciente, u zitellu hà esercitatu a so capacità suciale imperceptible.In u futuru, quandu esce per affruntà novi persone è cose, a maiò parte di elli piglianu ancu un pocu di fiducia è curagiu.

3. Capacità linguistica di furmazione;Babbling hè un stadiu necessariu per ogni zitellu per cresce, è hè ancu un stadiu assai impurtante.Parlà hè qualcosa chì tutti anu da fà ogni ghjornu, ma parlà ùn hè micca a capacità di tutti.Cum'è un ghjocu di peluche chì spessu accumpagna u zitellu, parlendu cù u zitellu è eserciteghja a so capacità di parlà hè u sicondu vantaghju di i pupi.I zitelli spessu immaginanu alcune scene di dialogu è dicenu à i so fideli compagni di ghjocu pelu alcuni sussurri.In questu prucessu, u zitellu ùn pò micca solu eserciteghja cumplettamente a so capacità d'urganizazione di a lingua è a capacità di spressione, ma ancu esse capaci di svià i so sentimenti.

4. Train u sensu di rispunsabilità di i zitelli;U zitellu pigliarà i so ghjoculi di peluche preferiti cum'è u so fratellu è a so surella, o a so piccula mascota.Puderanu chjuchi robba è scarpi nantu à i pupi, è ancu alimentanu i ghjoculi.Queste attività apparentemente infantili ghjucanu veramente un rolu impurtante in cultivà u sensu di rispunsabilità di i zitelli in u futuru.Quandu si cura di i so peluche, i zitelli ghjucanu u rolu di l'anziani.Pruvanu di piglià cura di i ghjoculi di peluche.In questu prucessu, i zitelli anu gradualmente un sensu di rispunsabilità è sapemu cumu a cura di l'altri.

5. Cultivate l'estetica di i zitelli;Ancu i zitelli sò ghjovani, anu digià u so gustu!Dunque, i genitori sceglienu quelli peluches chì sò o belli, belli, o di moda è distintivi, chì imperceptibilmente migliurà a capacità estetica di i zitelli.È certi ghjoculi di peluche particularmente squisiti ponu esercità l'apprezzazione di i zitelli, dunque furmà i nostri figlioli per esse intenditori estetici da a zitiddina!I picculi ghjoculi di peluche beneficaranu u vostru zitellu!

6. Train l'autosufficienza di i zitelli;Dopu tuttu, i zitelli lascianu i so genitori è affruntà a sucità solu.Cum'è a vita hè megliu è megliu, assai famiglie valutanu i so figlioli cum'è tesori, chì in realtà ùn hè micca favurevule à a so indipendenza.I zitelli chì sò sempre zitelli ponu sbarazzà gradualmente di a so dipendenza da i so genitori è diventanu indipindenti attraversu a cumpagnia di peluche, chì ghjoca un rolu impurtante in a crescita di i zitelli in tutta a so vita!


Tempu di Postu: Nov-07-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02