Tipi di ghjoculi di peluche

I ghjoculi di peluche chì facemu sò divisi in i seguenti tippi: ghjoculi di pezza normale, articuli per i zitelli, ghjoculi di festival, ghjoculi di funzione, è ghjoculi di funzione, chì includenu ancu cuscinu / pilotu, borse, coperte è ghjoculi per animali.

I ghjoculi imbottiti nurmali includenu i ghjoculi imbottiti cumuni di orsi, cani, cunigli, tigri, leoni, anatre è altri animali, è ancu i ghjoculi imbottiti cum'è pupi.U nostru squadra di cuncepimentu utilizerà diversi materiali per cuncepisce diverse forme, è pò abbinà diversi vestiti, gonne è fiocchi per mette in risaltu u so sessu, bellezza è personalità.

In quantu à l'articuli di i zitelli, generalmente facemu alcuni prudutti cum'è asciugamani di cunfortu, ghjoculi di campane, cuscini chjuchi o campane di lettu.Sti prudutti spessu usanu materiali di cuttuni culurati sicuri è morbidi è tecnulugia di ricami di computer exquisite.I ghjoculi sò pieni di cuttuni PP di alta qualità o di cuttuni morbidi, chì hè più convenientu per i zitelli è i zitelli per capiscenu.

新闻图片3

I ghjoculi di u festivale riferenu à i ghjoculi di peluche speziali fatti per celebrà e festività, cum'è Natale, Halloween, Pasqua, etc. A cosa simplice hè di cuncordà i ghjoculi di peluche regulare cù cappelli di Natale è vestiti di Natale per creà una atmosfera festiva.O Babbu Natale, pupu di neve, alci, zucche di Halloween è fantasmi, cuniglietti di Pasqua è ova culurata apposta per Natale, etc.

新闻图片4

I ghjoculi di funzione includenu ancu prudutti funzionali cum'è cuscinu / pilotu, sacchetti è coperte.Pudemu solu fà pilotu puri è spazii, o pudemu usà i ghjoculi di peluche è una cumminazione di pilotu è spazii.I sacchetti ponu esse usati cum'è sacchetti di sacchetti, sacchetti di messageria, cinture, cinturini è catene.Function toys hè ancu un ghjoculu per animali domestici, chì hè generalmente chjucu è persunalizatu.Pudemu fà un pocu di ghjoculi d'animali è di picculi ghjoculi di frutti.In generale, seranu pieni di ghjoculi di PVC molle.L'animali di l'animali fischiaranu quandu mordanu, chì hè assai divertente.

新闻图片5

Questi sò prubabilmente i tipi cumuni di peluche.Ogni tipu pò esse divisu più currettamente in parechji tippi di peluche, diversi tipi è culori, tuttu, perchè simu u fabricatore originale, è pudemu persunalizà tuttu ciò chì vulete per voi.Per piacè cuntattateci rapidamente.


Tempu di post: Jul-14-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02