Cos'è un cuscino di peluche caldo a mano?

Ucuscino caldo di peluchehè a forma più bella di u cuscinu.A struttura chì culliga i dui estremità di u cuscinu permette di mette e mani in. Ùn hè micca solu cunfortu, ma ancu assai caldu, soprattuttu in u clima fretu.https://www.jimmytoy.com/cute-expression-cartoon-cushion-winter-warm-soft-hand-hold-product/

U cuscinu di a manu calda di peluche hè fattu di cristalli super morbidi o tessuti di lana in diverse forme (ricami di cartoni animati, ricami di cartoni di stelle, orecchie di cunigliu è altre forme simpatiche).U cuscinu hè pienu di cuttuni PP, è e mani chjuche ponu esse appiccicate in e duie estremità è tenute inseme.

U cuscinu caldu di a manu hà qualchì prova di friddu è maniche calde.I materiali caldi è un toccu morbidu farà e vostre mani calde quandu si mette in. In generale, u cuscinu hè un schema di disignu chì ùn implica micca e mani.Ancu s'ellu si tene in u pettu pò ancu migliurà u calore, in fine impediscerà e mani di sente u calore vicinu à a pelle.

I cuscini d'oghje anu a funzione di riscaldamentu.Sò soprattuttu riscaldati attraversu u socket USB, chì hè simplice è sicuru.Dopu avè riscaldatu, i cuscini ponu mantene caldi per un tempu più longu.Ancu s'ellu esce, ùn anu micca paura di e mani friddi è friddi.U novu tipu di cuscinu di cuscinu riscalda u manicu cù una barra di riscaldamentu, chì face u cuscinu di cuscinu caldu è aghjurnatu, mentre chì u cuscinu ordinariu ùn hà micca una tale funzione.

Infine, hè multifunzionale è praticu.In più di a funzione basica è di l'effettu di riscaldamentu di a manu di u novu cuscinu, funziona ancu cum'è una trapunta di l'aria condizionata.Folding it up and pulling the zipper hè u cuscinu, è apre u zipper hè a manta.Si pò dì chì ancu s'è l'esame fisicu hè chjucu, hè putente.Tutti i tipi di disinni di cartoni simpatici facenu più pratichi è belli.

U cuscinu caldu di a manuùn pò micca solu purtà un sensu caldu in l'invernu, ma ancu ghjucà un rolu decorativu in a decorazione di a casa.Micca solu, in a vita ordinaria, u cuscinu caldu di a manu hà ancu un effettu bellu è praticu.Pò esse usatu micca solu in l'invernu, ma ancu in stanze climatizzate in l'estiu.


Tempu di Postu: Nov-25-2022

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns03
  • sns05
  • sns01
  • sns02